Koiran magneettinen (Shoo TAG) punkin karkoitus lätkä. Kokemuksia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Onko kellään kokemuksia ko tuotteesta?
Itse menin tänään eläinkauppaan ostamaan punkkipantaa, mutta heillä ei kyseistä vekotinta ollut ja suositteli minulle sitten tuollaista.
Ostin kokeiluun ja katsotaan kuin käy. Paketissa kyllä lupaillaan et jos ei ole kuukauden kokeilun jälkeen tyytyväinen saa sen palauttaa ja rahansa takaisin.

Mutta on tosiaan myrkytön, hajusteeton ja luontoystävällinen juttu.

Mä uskon vain ja ainoastaan myrkyttömään ja luontaiseen karkoitukseen. Valkosipuliin. :) Lisäksi se on terveellistä, mikä korvaa sen hajustettomuuden. Tosin ei noi meidän piskit kyllä haise vaikka sitä syövätkin.

Paljonko syötät koiralle päivässä sitä valkosipulia?
Meillä reilu 1-vuotias koira ja viikonloppuna tosta pörröstä löytyi elämänsä ensimmäinen punkki. Mäkään en niihin varsinaisiin myrkkyihin haluaisi koskea, mutta jotain muuta voisi kokeilla.

Paljonko syötät koiralle päivässä sitä valkosipulia?
Meillä reilu 1-vuotias koira ja viikonloppuna tosta pörröstä löytyi elämänsä ensimmäinen punkki. Mäkään en niihin varsinaisiin myrkkyihin haluaisi koskea, mutta jotain muuta voisi kokeilla.

Eläinkaupasta ostettua valkosipulijauhetta (pitää olla suolatonta) laitan ruoan sekaan teelusikallisen kerta päivään. Ei ole löytynyt kahteen vuoteen yhdestäkään kolmesta koirasta punkkia.

Yhteistyössä