Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:Viekää koira uimaan
Alkuperäinen kirjoittaja ....:Alkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:Viekää koira uimaan
tooosi hyvä neuvo,kaikki koirat ei ui...
itse kastelen koiran varsinkin mahanalusen
Meidän malamuutilla on niin tiheä pohjakarva, että jos koiran kastelisi, sillä olisi hautova "huopamatto" ihonsa päällä. Joten tyydyn vain "iglun" rakentamiseen koiralle.Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Bean:Juu, mahan alus ja tassut on hyvä kastella, mut selkään ei suositella, ainakaan tummilla koirilla vettä laskettavan, tekee koiran olon vielä kuumemmaks jos auringossa oleilee..
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Meidän malamuutilla on niin tiheä pohjakarva, että jos koiran kastelisi, sillä olisi hautova "huopamatto" ihonsa päällä. Joten tyydyn vain "iglun" rakentamiseen koiralle.Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Bean:Juu, mahan alus ja tassut on hyvä kastella, mut selkään ei suositella, ainakaan tummilla koirilla vettä laskettavan, tekee koiran olon vielä kuumemmaks jos auringossa oleilee..
Alkuperäinen kirjoittaja v:kylmä märäksi kasteltu pyyhe alle ja päälle? kastelu ei taida noin takkuisen kanssa paljoa auttaa? aj se ettei vie tähän kuumimpaan aikaa ulos.. soita trimmaamoon jos siellä saisi koirasta kivan näköisen![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Darwinin leski:Mä kävin ell:n luennolla justiinsa, käsiteltiin mm. tätäkin aihetta. Mulle yllärinä tuli, että kuumilla keleillä sitä koiraa ei tule kastella selästä. Vatsa-alue, tassut ja kaula märäksi niin viilenee. Jos kastelee selkää niin lämmönsäätelykeskus saa vääränlaista informaatiota (reseptrorit on selässä tiheessä) muka-viileästä-kelistä, jolloinka koira alkaa nostaa omaa ruumiinlämpöään entisestään, vaikka tavoitteet ovat päinvastaiset.
Jos koiralla on peti, niin tunge sinne alle kylmäkalleja.