koiran osto lähestyy..paljonko maksaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja MendedHearts:
Alkuperäinen kirjoittaja liirah:
meidän collie-neiti kun synnyttää parin viikon päästä niin pennuille tulee hintaa se normaali 800 ? (yleinen collien hinta), pennut silmätarkastetaan, madotetaan ja viedään eläinlääkärin tarkastukseen, mahdollisesti myös rokotetaan varmuuden vuoksi.
uudet omistajat saa mukaansa ruokaa, hoito-ohjeet ja kaulapannan sekä remmin. ja tietysti mun ikuisen avun! B) itse maksoin aikoinani tytöstämme tuon hinnan ja oli mielestäni ihan ok hinta.

Toi tummennettu lause oikein sattui silmiin.
Normaalistihan pennut rokotetaan 2-3 kertaa ennen luovutusta :whistle: ??

Pennut rokotetaan ensimmäisen kerran 12 vkon ikäisenä. Sitä aiemmasta rokotuksesta ei ole mitään hyötyä, koska emältä saadut vasta-aineet suojaavat pentua siihen asti. Sen sijaan pennut madotetaan pari kertaa ennen luovutusta!

Alkuperäinen kirjoittaja Soluttautuja:
Alkuperäinen kirjoittaja MendedHearts:
Alkuperäinen kirjoittaja liirah:
meidän collie-neiti kun synnyttää parin viikon päästä niin pennuille tulee hintaa se normaali 800 ? (yleinen collien hinta), pennut silmätarkastetaan, madotetaan ja viedään eläinlääkärin tarkastukseen, mahdollisesti myös rokotetaan varmuuden vuoksi.
uudet omistajat saa mukaansa ruokaa, hoito-ohjeet ja kaulapannan sekä remmin. ja tietysti mun ikuisen avun! B) itse maksoin aikoinani tytöstämme tuon hinnan ja oli mielestäni ihan ok hinta.

Toi tummennettu lause oikein sattui silmiin.
Normaalistihan pennut rokotetaan 2-3 kertaa ennen luovutusta :whistle: ??

Pennut rokotetaan ensimmäisen kerran 12 vkon ikäisenä. Sitä aiemmasta rokotuksesta ei ole mitään hyötyä, koska emältä saadut vasta-aineet suojaavat pentua siihen asti. Sen sijaan pennut madotetaan pari kertaa ennen luovutusta!

:o Mä meinaan olin kokoajan puhuvinani madotuksesta! Sori, sori. Ei mennyt nyt ihan luettu teksti perille, ja puhuinkin vielä rokotuksesta :laugh: Uniaika.

Vahinkopentu hyvältä kasvattajalta, hp.800e. Ei tingitä. Ihan pentu, mutta jokapaikassa sanotaan, ettei sekarotusesta kannata maksaa. EIkö, vaikka vanhemmat on terveitä jne ja tietää ettei ole kyse pentutehtailusta? Kiireellistä apua kaivataan!:)

Yhteistyössä