V
vierailija
Vieras
Olen jo pitkään yrittänyt itse selvittää mikä koirallani on hätänä, vai onko tässä oikeastaan mitään hätää. Vähän tähän pohjille voisin kai kertoa ettei kyseinen koira ole ollut minulla koko elinikäänsä, vaan noin 3 vuotta sitten sain sen serkultani. Koiran rotu on Kleinspitz, ja se taitaa olla noin 6 vuotias (?). Eli koirani alkaa yhtäkkiä kakomaan ja yrittää oksentaa, mutta mitään ei tule ulos. Tämä tapahtuu varsinkin silloin kun joku tulee ulko-ovesta sisälle ja tämä koira alkaa yhtäkkiä haukkumaan. Tosin sitä voi tapahtua silloinkin kun se vain makaa. Tätä on jatkunut jo monta vuotta, mutta se ei vain lopu. Tätinikin ihmetteli asiaa eikä tiennyt mistä se voi johtua, vaikka hän tietää koirista todella paljon erilaisia asioita. Tälläkin hetkellä kun kirjoitan tätä, pieni naaraskoirani kakoo/yskii jonka jälkeen yrittää oksentaa mutta mitään ei tule. Sama alkaa aina vain alusta. Pitääkö meidän käyttää pikkuista eläinlääkärissä vai onko tämä normaalia mutta vain pahan kuuloista. Voiko kurkussa mahdollisesti olla jotakin jumissa? Auttakaa, en halua että pikkuinen kärsii.