Koirani päälle kustiin!:O

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ja voihan vee
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

ja voihan vee

Vieras
olin mun tipsun kaa lenkillä kun meitä vastaan tuli mies ison karvaturrin kaa(ilm.joku berhandi tai muu)ja mun koira rupes innoissaan sen suuntaan vetämään ja kohdalla heitäytty selälleen sen eteen:Ose iso koira katto sitä vähä et just!ja muina miehinä vaan nosti kinttuaan ja kusas mun koiran päälle!:Ose mies vaa nauro ja sano et sen koiralla ei oo hajuakaan mitä oikeasti pitäs narttujen kaa tehdä,on se verran untelo uros?:O
Noh kyllä muakin nauratti pestä kuselle haiseva koira!:/

Tuota..... ei omaansa sais päästää luvatta toisen koiran läheisyyteen lenkillä.

Anteeksi mutta mua naurattaa :D

Mun äitini koiraa härnäs aikansa sellainen pikkufifi, räkytti, pureskeli hännästä, tassuista, huulista, repi ja yritti köyriä sen häntää tms.
Isompi oli aikansa kärsivällinen mutta lopulta nosti koipeaan ja 'nöyryytti' moisen lattiarievun- tosin katsoi sen jälkeen parhaaksi aina päästä nostamaan koipeaan minkä tahansa pikkukoiran päälle....
MUTTA sitähän ei lenkeillä päästetty sitä tekemään eli todellakin kulki vierellä ohittaen asianmukaisesti ja kohteliaasti toisen koiran.:vampire:

Jaa, minä en kyllä päästä omiani kenenkään eteen makuulle, enkä muutenkaan. Enkä halua toisia meidän eteen :) Tuo kusivahinko olisi varmaan ollut vältettävissä, kun olisit vaan ohittanut tuon toisen koirakon...

[QUOTE="noh";23538635]Meillä oli 2 poikakoiraa ja usein kävi niin et toinen nosti kinttuaan kun toinen haisteli vieressä maata. Kusethan siinä tuli nenille.[/QUOTE]

hehee:D

[QUOTE="noh";23538635]Meillä oli 2 poikakoiraa ja usein kävi niin et toinen nosti kinttuaan kun toinen haisteli vieressä maata. Kusethan siinä tuli nenille.[/QUOTE]

peesailen tätä , meillä käy viikottain noin

Toivottavasti opit jotain. Ärsyttää nämä ääliöt jotka ei pidä pikku fifiään (tai isompaakin koiraa) vierellään vaan päästävät lenkillä haistelemaan vastaantulijoita ja parhaassa tapauksessa hyppimään pa*kaisilla tassuillaan vasten niin että vaatteet on aivan ravassa. Saatetaan naureskella että voi kun meidän sesse se on niin kiltti ja haluaa tutustua. Kerran tuumasin että niin varmasti, monessako erässä setä haluaa pesulalaskun maksaa. Rupespa löytymään Flexistä stoppausnappula ja sedästä sessenvetointoa..

Enkä todellakaan ole koiravihaaja. Mutta niin se vain on että koirillekin pitää asettaa rajat..

Hahhah, naurattaa.
Siis jos se kollikoira (sanoo kissaihminen) päästi sun spanielis päälle iha tarpeensa niin olisin sinuna vaatinut laskua.
Ei se sun tipsusi vika ollut, että toinen koira vaan on niin huonotapainen että kustaan mihin tahansa...

Yhteistyössä