Kun hain miehen ja meidän kaverin pois metsältä niin tämä kaveri puhu ihan sekoja... Höpötteli siellä metsällä ollessaankin itsekseen, luulimme hänen puhuvan puhelimessa kunnes kaverin puhelin alkoi soimaan ja puhelin soi meidän vieressä. Kysyttiin autossa, että kenen kanssa se siellä metsässä jutteli, niin se vaan sano että niiden jotka sille kerto missä koira menee
Metsässä ei ollut ketään muuta kuin me ja koirakin oli meidän luona autolla, kun odoteltiin tätä kaveria autoon.
Mies kertoi, että kaveri oli siellä metsässä ollessaankin höpöttänyt, että jotku on laittanut kuuntelu laitteita hänen vaatteisiin ja niistä kuuntelulaitteista kuului ääniä...
Kaveri puhui koko automatkan outoja ja mun miestä nauratti sen höpinät. Kaveri alkoi hiilestyä, kun mies nauro, että eihän siellä metsässä ketään ollu. Kaveri vaan väitti, että hän keskusteli niiden kuuntelulaitteiden avulla jne. Ja mun miestä nauratti vaan kahtakauheammin, minä olin ihan että
ja koitin rauhotella tilannetta sanomalla vaan, että ehkä siellä vaatteissa sitten on niitä kuuntelulaitteita... Pelotti, että kaveri ottaa pyssynsä esiin, kun hiilesty jo niin paljon... Kai se itsekkin tajus miten sekoja puhu, tai sitten ei... :/
Vietiin kaveri vanhempiensa luokse ja soitettiin sen vanhemmille, että seuraavat sitä, että onko kaikki ok ja ainakin ottavat sen pyssyn pois siltä.
Tähän päivään asti se on ollut ihan normaali, mutta päivällä jo ihmettelin, että miten se oli niin outo koko päivän. Pelottavaa, miten ihminen voi "seota" noin ykskaks...
Saas nähdä mitä sille kuuluu huomenna. :/
Mies kertoi, että kaveri oli siellä metsässä ollessaankin höpöttänyt, että jotku on laittanut kuuntelu laitteita hänen vaatteisiin ja niistä kuuntelulaitteista kuului ääniä...
Kaveri puhui koko automatkan outoja ja mun miestä nauratti sen höpinät. Kaveri alkoi hiilestyä, kun mies nauro, että eihän siellä metsässä ketään ollu. Kaveri vaan väitti, että hän keskusteli niiden kuuntelulaitteiden avulla jne. Ja mun miestä nauratti vaan kahtakauheammin, minä olin ihan että
Vietiin kaveri vanhempiensa luokse ja soitettiin sen vanhemmille, että seuraavat sitä, että onko kaikki ok ja ainakin ottavat sen pyssyn pois siltä.
Tähän päivään asti se on ollut ihan normaali, mutta päivällä jo ihmettelin, että miten se oli niin outo koko päivän. Pelottavaa, miten ihminen voi "seota" noin ykskaks...
Saas nähdä mitä sille kuuluu huomenna. :/