Koirankakat ja koirat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja röyhkeys huipussaan %¤#&#¤%
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
minä olen ilkeä koiranulkoiluttaja :D välillä kun olen lenkillä koirani kanssa ja huomaan jonkun paskottavan koiraa,eikä kerää niitä- huudan perään että tarviitko koirankakka pussin, kun mulla olis ylimääräisiä :D kukaan ei ole ottanut vastaan,mutta pää punasena kiristäneet tahtia!!

Alkuperäinen kirjoittaja jassåå:
minä olen ilkeä koiranulkoiluttaja :D välillä kun olen lenkillä koirani kanssa ja huomaan jonkun paskottavan koiraa,eikä kerää niitä- huudan perään että tarviitko koirankakka pussin, kun mulla olis ylimääräisiä :D kukaan ei ole ottanut vastaan,mutta pää punasena kiristäneet tahtia!!

Mä oon joskus tehny samoin ja siks mä oon tänään menos kerään noita kasoja tosta ihan määrättyyn kellon aikaan, et ne jotka sihen koiransa paskattavat saavat kuulla kutsun koiranpaskan keräilyyn :)

:laugh:

Voi kun mullakin olis "munaa" tommoseen :D
Lisää roskiksia kyllä olis kiva, ei oo kovin montaa kilsaa kiva kantaa pussillista kakkaa mukana :kieh:

Ihan oikein :D :D

Itse olen tarkka myös siitä että me ei heitellä luontoon edes sitä jäätelötikkuakaan ;)
Myös tupakantumpit mies laittaa tuhkakuppiin,jos ei mahdollista niin sitten on sen hetken polttamatta.
Mutta taitaa näille koiran ulkoiluttajille (suurimmalle osalle ) olla liian punainen vaate ja heti vedetään kaikki muu roska siihen keskusteluun mukaan.

Mua ärsyttää kanssa ihan suunnattomasti käyttää koiraa ulkona, koska lumen alta paljastuu sanoinkuvaamattomat läjät! siis oikein oksettaa!
Mulla on aina mukana kakkapussi.

Alkuperäinen kirjoittaja Lara--:

:laugh:

Voi kun mullakin olis "munaa" tommoseen :D
Lisää roskiksia kyllä olis kiva, ei oo kovin montaa kilsaa kiva kantaa pussillista kakkaa mukana :kieh:

meidän taloyhtiön roskikseen saa ihan vapaasti kakkapussukan tiputtaa :)
Ja kerran olen nähnyt omakotialueellakin lapun roskiksen kyljessä isolla jotenkin näin :)
-ole ystävällinen ja tiputa koirasi kakat mielummin minun roskalootaan kun jätät ne tielle tallottavaksi-

Toi on sellainen juttu, et vihat saa niskaan nekin jotka koiransa jätökset kerää.=/
Itse ennen tykkäsin koirista, nykyään musta on kuoriutunut koiran-inhoaja. Täällä kun on ilmeisesti suht monia jotka tykkää kakittaa ne koiransa toisten pihan reunaan ja keskelle jalkakäytävää, ja tuntuu et on ihan sama miten varovasti kävelee lasten kanssa, aina on koirankakkaa menossa kenkien pohjaan ja rattaisiin. Yöks.
Ja ei, en visko roskia luontoon koskaan, enkä polta joten mulla on varaa valittaa.;)

Alkuperäinen kirjoittaja jep:
Mua ärsyttää kanssa ihan suunnattomasti käyttää koiraa ulkona, koska lumen alta paljastuu sanoinkuvaamattomat läjät! siis oikein oksettaa!
Mulla on aina mukana kakkapussi.

Mä en ainakaan halua, että mun puudeli astuu toisten koirien läjiin :laugh:
(tää kuulostaa hauskalta, mutta siis oikeesti :D )
Mulla on sellanen pussukka hihnassa kinni, missä on pussit aina mukana.
Harmittaa vaan hiukan, kun ne pussit tulee kalliiks jos menee kolmeki päivässä joskus...- Ja toiset ei kerää ollenkaan! :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Ihan oikein :D :D

Itse olen tarkka myös siitä että me ei heitellä luontoon edes sitä jäätelötikkuakaan ;)
Myös tupakantumpit mies laittaa tuhkakuppiin,jos ei mahdollista niin sitten on sen hetken polttamatta.
Mutta taitaa näille koiran ulkoiluttajille (suurimmalle osalle ) olla liian punainen vaate ja heti vedetään kaikki muu roska siihen keskusteluun mukaan.
On, koska yleistetään. Ne, jotka keräävät kakat ja hoitavat muutenkin koirajuttunsa kunnialla saavat silti paskat niskaansa yleistäjiltä.

Alkuperäinen kirjoittaja idea:
Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:
Koiran ómistajille niin iso koiravero, että voi kunnat palkata koirankakan kerääjiä =)

Idea ihan hyvä mutta Turussa ei koiraveroa ole enää ollenkaan...

Joo mutta saahan sellaisen järkättyä :)

Tää on vallan hyvä idea, mutta sitten pitää kyllä olla vero niitäkin varten keillä on lapsia. Mua kuvottaa suuresti paskavaipat tienposkessa, enemmän kun koiran jätökset.

Jotenkin niihin vaippoihin vaan oon kiinnittänyt huomiota enemmän kun koiran kakkoihin. Se se vasta on älytöntä hommaa...Eli samat verot ja säännöt myös äideille :)

Meidän kerrostaloyhtiössä porukka kusettaa koiransa reilusti siihen pihalle - kävellään oikein hitaasit että koira etsii paikan ja nostaa koipea :snotty: Kerran oli kuset suoraan meidän rappusten edessä :kieh:

Ja on tuota paskaakin tuolla piha- alueella - vaikka metsikköäkin alkaa ihan läheltä. En jaksa ymmärtää miksei sitä koiraa voi viedä vähän edemmäs tarpeilleen :|

Mul on ollut koira ja todella rakastan koiria yli kaiken - moni omistaja vaan saa herneet nokkaan ja kävyn palamaan :kieh: :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Toi on sellainen juttu, et vihat saa niskaan nekin jotka koiransa jätökset kerää.=/
Itse ennen tykkäsin koirista, nykyään musta on kuoriutunut koiran-inhoaja. Täällä kun on ilmeisesti suht monia jotka tykkää kakittaa ne koiransa toisten pihan reunaan ja keskelle jalkakäytävää, ja tuntuu et on ihan sama miten varovasti kävelee lasten kanssa, aina on koirankakkaa menossa kenkien pohjaan ja rattaisiin. Yöks.
Ja ei, en visko roskia luontoon koskaan, enkä polta joten mulla on varaa valittaa.;)

Älä niitä koiria vihaa, vaan niitä, jotka niitä koiria paskattaa niille pihojen reunoille. Meillä on kaks koiraa, ja kumpikaan niistä ei tee mitään hätiään tienposkeen eikä piha-alueille, siitä pidetään huoli. :)

Alkuperäinen kirjoittaja :):
Koiran ómistajille niin iso koiravero, että voi kunnat palkata koirankakan kerääjiä =)

Tää on vallan hyvä idea, mutta sitten pitää kyllä olla vero niitäkin varten keillä on lapsia. Mua kuvottaa suuresti paskavaipat tienposkessa, enemmän kun koiran jätökset.

Jotenkin niihin vaippoihin vaan oon kiinnittänyt huomiota enemmän kun koiran kakkoihin. Se se vasta on älytöntä hommaa...Eli samat verot ja säännöt myös äideille :)

Et ole tosissasi :o
Aika helkkarin marginaalista että paskavaippa on tienposkessa :whistle:
Vaikka toisaalta, onhan sitä isommankin kaksijalkaisen tuotoksia ulkoota löytynyt :snotty:

En ole koskaan eläissäni nähny lapsen vaippaa missään tien reunassa :o never :o että taitaa tuo sun juttu olla niitä keräisin kyllä koirani jätökset mutta ja piiiiitkä lista asioita :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja Khimaira:

Et ole tosissasi :o
Aika helkkarin marginaalista että paskavaippa on tienposkessa :whistle:
Vaikka toisaalta, onhan sitä isommankin kaksijalkaisen tuotoksia ulkoota löytynyt :snotty:

Ihan sama, marginaalista tai ei. Mutta kyllä mä ainakin pidän huolen, että ne paskavaipat menee sinne minne kuuluu, ja kaikki muutkin roskat. Säännöt koskee jokaista.

Itsellä ei ole koiraa, mutta joka tapauksessa ärsyttää, että täällä yleistetään kaikkia koiranomistajia, kun näitä paskanviljelijöitä löytyy ihan mammaihmisistäkin..

En ole koskaan eläissäni nähny lapsen vaippaa missään tien reunassa :o never :o että taitaa tuo sun juttu olla niitä keräisin kyllä koirani jätökset mutta ja piiiiitkä lista asioita :kieh:

Minä olen nähnyt. Enkä myöskään omista koiraa...

Alkuperäinen kirjoittaja Khimaira:
Meidän kerrostaloyhtiössä porukka kusettaa koiransa reilusti siihen pihalle - kävellään oikein hitaasit että koira etsii paikan ja nostaa koipea :snotty: Kerran oli kuset suoraan meidän rappusten edessä :kieh:

Ja on tuota paskaakin tuolla piha- alueella - vaikka metsikköäkin alkaa ihan läheltä. En jaksa ymmärtää miksei sitä koiraa voi viedä vähän edemmäs tarpeilleen :|

Mul on ollut koira ja todella rakastan koiria yli kaiken - moni omistaja vaan saa herneet nokkaan ja kävyn palamaan :kieh: :kieh:

Ja meillä omakotitaloalueella pari naapuruston asukkia päästää piskinsä iltaisin ja aamuisin pihalle yksin, ja nuo saamarin rakit käy vääntämässä torttunsa meidän pihalle (tästä tein aloituksen muutama päivä sitten kun otti niin päähän). Kiva käydä taaperon kanssa omalla pihalla leikkimässä kun aina on pökäleitä pitkin pihaa. Lumien aikaa ne vielä näkyikin, mutta nyt kun on sulanut, niin eipä ole enää niin helppoa huomata.
Yksi naapuri vain totesi, että "ei sille voi mitään kun se haluaa ulos reissuilleen..."

Ei se koirastakaan ole kivaa.. Meillä ainakin tuo loikkii kun mikäkin jänis väistellessään kasoja. Ja mä kerään kakat
k020.gif

Alkuperäinen kirjoittaja ite keräisin:
Todella inhottavaa kun vaikka koirankakat on ollu sielä tien laidassa, nyt kun lumet sulaa niin ne kaikki koirankakat leviää koko jalkakäytävälle! koko tie on täynnä paskaa! miksi ne ei voi vaan kerätä niitä paskoja, ärsyttää!

No niinpä.

Ja toinen on, ettei niitä piskejä voi pitää kiinni.

Yhteistyössä