koirasta....!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vingutin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

vingutin

Jäsen
21.09.2009
503
0
16
satuinpa tässä käymään erään ihmisen takapihalla.. se antaa koiransa paskoo ja kusta takapihallensa!!ei siis edes siivoa paskoja pois :o hyi saa*ana mikä sika naiseksi..!

mulle ei tulis edes mieleen tuommoinen!!

mä tykkään että takapiha on uloste vapaa alue.. ootteko muut törmänneet yhtä laiskoihin koiran omistajiin?!?

Kävitkö sä mun takapihalla? Pentu saa sontia sinne ihan niin paljon kuin lystää, kun on vähän arka sontimaan muualle. Mieluummin sinne, kuin sisälle, näin alkuun. Kaipa se tosta joskus rohkaistuu. Kyllä niitä siivotaankin, mutta ei ihan sitä mukaa, kuin niitä tulee, koska pimeässä en ala kasoja kärräämään pois. Mutta jos kävit mun takapihalla, niin älä toki toiste mene :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja Platina:
Eipä kiinnosta kenenkään takapihat ja niiden hoito. Maatuuhan ne paskat ja jos ei takapihalla muuta tehdä, niin so what?

niin maatuhan ne sinne..ajan kanssa! mutta eikös koiran pitäisi tehdä lenkillä ollessaan paskansa..ei suinkaan silloin, kun omistaja käy esmes aamu röökillä..

mua vaan pistää vihaksi tuollainen.. koira tarvitsee liikuntaa

|O

Alkuperäinen kirjoittaja NaimakasPuuhaSiviä:
Kävitkö sä mun takapihalla? Pentu saa sontia sinne ihan niin paljon kuin lystää, kun on vähän arka sontimaan muualle. Mieluummin sinne, kuin sisälle, näin alkuun. Kaipa se tosta joskus rohkaistuu. Kyllä niitä siivotaankin, mutta ei ihan sitä mukaa, kuin niitä tulee, koska pimeässä en ala kasoja kärräämään pois. Mutta jos kävit mun takapihalla, niin älä toki toiste mene :xmas:

hehee, en usko että olen sun takapihalla käyny :D tuossa mis kävin, on aikuinen (iso) koira..

ja pennun kakittamisen takapihalle ymmärrän, pitäähän oppia sisäsiistiksi :)

Alkuperäinen kirjoittaja vingutin:
Alkuperäinen kirjoittaja Platina:
Eipä kiinnosta kenenkään takapihat ja niiden hoito. Maatuuhan ne paskat ja jos ei takapihalla muuta tehdä, niin so what?

niin maatuhan ne sinne..ajan kanssa! mutta eikös koiran pitäisi tehdä lenkillä ollessaan paskansa..ei suinkaan silloin, kun omistaja käy esmes aamu röökillä..

mua vaan pistää vihaksi tuollainen.. koira tarvitsee liikuntaa

|O

No eipä mekään aamulla tupakkaa pidempää kävelyä tehdä, pissa ja kakka ja sit aamukahvin ääreen. Sama illalla. Päivällä ja alkuillasta heitetään lenkkiä/puistoilua tms..

Alkuperäinen kirjoittaja vingutin:
Alkuperäinen kirjoittaja NaimakasPuuhaSiviä:

hehee, en usko että olen sun takapihalla käyny :D tuossa mis kävin, on aikuinen (iso) koira..

ja pennun kakittamisen takapihalle ymmärrän, pitäähän oppia sisäsiistiksi :)

Mä päästän ton ison ja aikuisenkin aamuröökillä ollessani takapihalle. Mut se on niin saakelin nirppanokkainen, ettei se siihen mitään tee, vaan lähtee (luvan kanssa kyllä) siitä mettään ryteikkökakalle B)

Ja voihan koira saada liikuntaa, vaikka käviskin aamupaskalla pihalla? Tai näin mä ajattelisin, koska me ei käydä aamulla varsinaisella lenkillä lainkaan. Ainoastaan päivällä ja illalla.

No meillä on puolen hehtaarin "takapiha" maalla, ihan saavat paskoa minne huvittaa eikä tod. kerätä pois.. Tosi nopeasti maatuvat ja katoavat kun esim. sateet liottaa kakat maahan lannoitteeksi.

Tietysti jos olis kyse muutaman neliön rivaripihasta niin sitten eri asia..