Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Tässä on tilanne, että omistajat eivät ole paikalla. tai ei mulle ovea avattu, tiedä sitten. Täytynee katsoa eteenpäin, kuinka kauan tämä jatkuu, koska toki siedän muutamia haukkumisa ( en ole niin nipo ) mutta joku kun menee yli niin menee yli. Nooh, toivottavasti joskus omistan omakotitalon niin ei tarvitse kuunnella naapureitten meluahau hau hau hau hauuuu kuuluu vain ja oikein kaikuu pitkin asuntoo, meen myöhemmin kaulimen kanssa sen oven taakse
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja kielletty:Meille oli tänä aamuna tullut lappu postiluukusta että alakerran asukilla koira hoidossa emännän sairastumisen vuoksi ja pyysivät ottamaan yhteyttä mikäli koira haukkuu päivällä, ja haukkupanta on hankittu mutta saattaa kestää pari päivää ennenkuin alkaa toimia. Yhteystiedot ynnä muut ohessa. Miusta tosi hienosti toimittu, tällaisia lisää.
Alkuperäinen kirjoittaja ...........:Xylitolsuklaata hätätilanteessa postiluukusta niin johan loppuu haukkuminen & hengittäminenkin samalla![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:Pikkusielut pois kerrostaloista :attn:
Ei se ole pikkusieluista jos koira haukkuu ja ulisee kellon ympäri kun omistajat viilettävät jossain.
Alkuperäinen kirjoittaja sef:ap sitten repäisi ja päätti tuollaisen PIENEN yleistyksen vääntää, että koirat pois kerrostalosta, koska hänen kanssaan samassa talossa asuvat koirat haukkuvat ja häiritsevät häntä![]()
Toki ymmärrän että haukku häiritsee, mutta jotain rajaa tuon yleistämisen kanssa.
Meidän 16 asunnon kerrostalossamme asuu yhteensä 11 koiraa, eikä koirista ole ikinä ollut sitten niin pienintäkään ongelmaa.
Että jospa ap nyt rauhoittuisi ja miettisi uudelleen sitä mielipidettään sen suhteen, ettei kerrostalossa saisi asua koiran koiraa.
Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:Pikkusielut pois kerrostaloista :attn:
Ei se ole pikkusieluista jos koira haukkuu ja ulisee kellon ympäri kun omistajat viilettävät jossain.
Jaa mä en nähnyt missään kohtaa että ap olisi maininuut koirien haukkuvan kellon ympäri.
Keskellä päivää jos naapuri esim päättää piikata kylppärinsä uuteen uskoon niin valitatteko siitäkin? Melu siitä on aivan järkyttävä eikä kukaan silloin nuku, mutta pitäisikö sitten myös remontoijien muuttaa pois kerrostaloista?
Alkuperäinen kirjoittaja haloo:edelliseen mitäs jos joku naapurisi tekisi samat temput teille jossa on pieniä vauvoja?
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja sef:ap sitten repäisi ja päätti tuollaisen PIENEN yleistyksen vääntää, että koirat pois kerrostalosta, koska hänen kanssaan samassa talossa asuvat koirat haukkuvat ja häiritsevät häntä![]()
Toki ymmärrän että haukku häiritsee, mutta jotain rajaa tuon yleistämisen kanssa.
Meidän 16 asunnon kerrostalossamme asuu yhteensä 11 koiraa, eikä koirista ole ikinä ollut sitten niin pienintäkään ongelmaa.
Että jospa ap nyt rauhoittuisi ja miettisi uudelleen sitä mielipidettään sen suhteen, ettei kerrostalossa saisi asua koiran koiraa.
juu oli yleistystä, mutta saa kai ihmisellä eli minullakin olla OMA mielipide asiaan. Muutenkin koirien olisi parempi asuu jossain muualla, kuin kerrostaloissa. Jokainen tietysti tekee niin kuin parhaaksi näkee ja asuvat koiriensa kanssa siellä missä huvittaa.
Alkuperäinen kirjoittaja nii:Tämä on mun mielipide. Hyvä tässä lasta yrittää saada nukkumaan, kun koirat haukkunu jo tunnin. Asun ylimässä ja kaksi koiraa haukkuu ihan alimmassa ja yksi koira vastailee haukkuihin keskikerroksesta -.- juu koirat on tosi söpöij ja ihanii, kohan ne ei oo omia ja ei häiritsisi minun elämää lapsen kanssa. Antaa tulla vain paskaa niskaan, kyl mä kestän.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:juu oli yleistystä, mutta saa kai ihmisellä eli minullakin olla OMA mielipide asiaan. Muutenkin koirien olisi parempi asuu jossain muualla, kuin kerrostaloissa. Jokainen tietysti tekee niin kuin parhaaksi näkee ja asuvat koiriensa kanssa siellä missä huvittaa.
Alkuperäinen kirjoittaja poppaliina:No kerrostaloasumista en suosittelis kenellekään. Ei se ole ihmisen paikka elää.
Alkuperäinen kirjoittaja helminkäinen:Alkuperäinen kirjoittaja poppaliina:No kerrostaloasumista en suosittelis kenellekään. Ei se ole ihmisen paikka elää.
On ihmisen paikka ja koirienkin jos ne ei hauku yötä läpeensä! Mut lähinnä tuossa on vika omistajissa!
Alkuperäinen kirjoittaja poppaliina:Alkuperäinen kirjoittaja helminkäinen:Alkuperäinen kirjoittaja poppaliina:No kerrostaloasumista en suosittelis kenellekään. Ei se ole ihmisen paikka elää.
On ihmisen paikka ja koirienkin jos ne ei hauku yötä läpeensä! Mut lähinnä tuossa on vika omistajissa!
Onhan se hyvä että jotkut viihtyy ja pystyy elämään kerrostaloissakin, mutta mä en vaan ite käsitä miten jotkut voi vuosikausia elää tai koko elämänsä :x
Elämässäni olen muutaman vuoden kerrostalossa asunut, rivitalo sentään on hiukan inhimillisempi paikka. Kun lapsesta asti on omakotitalossa asuttu niin kyllä se veri vetää takaisin omaan kotiin omalla pihalla eikä tarvi aina olla joku seinänaapurissa tai ylä ja alapuolella. Sori mut en vain käsitä miten ihmiset jaksaa sellasta elämää![]()