KOIRIEN OMISTAJAT AVAISITTEKOS TÄMMÖSEN?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vili43
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

vili43

Aktiivinen jäsen
15.08.2005
10 063
1
36
Taikka minkä elukan vaan, koirat ovat nyt eniten sydäntä likitte, jtn siksi otsikko nuin.

Eli ihan vaan muistutukseksi nyt kun heittelee kolmeakymmentä plussa astetta, niin tarkistakaa tarpeeksi usein se elukoitten vesiastia, jotta se on AINA täynnä raikasta vettä,

ÄLKÄÄKÄ JÄTTÄKÖ NIITÄ KARVAISIA KAVEREITANNE PYSÄKÖITYYN AUTOON EDES HETKEKSI.

Ja ilmoittakaa poliisille, mikäli jonkun tampion näin havaitsette tekevän! :kieh: :kieh: :kieh:

Aivan liikaa lämpöhalvauksia tänäkin kesänä... :(

Että ihan muistutukseksi :D :attn: :attn: :attn: .

Mä odotin löytäväni kuvan jostain esineestä, mikä on avattava systeemi...
Vähän kuin kuva jostain "ostaisitteko tälläisen?" :D
Ihan asiaa kirjoitat silti.

Sehän riippuu siitä, mikä se lämpötila siellä autossa on. Yleensä se nousee pysäköidyssä autossa kyllä todella korkeaksi, mutta jotkut parkkihallit on tosi viileitä.

Meidän koira on kyllä hullu: Se menee lasitetulle parvekkeelle ja makaa siellä auringossa. Pitäisikö teidän mielestä se ottaa sieltä sisälle? eikö se voi saada siitä lämpöhalvauksen?

peesaan tätä!

parkkihallissa on kyllä melkeen hyvä jättääkki autoon ja ikkuna raolleen koska siellä usein viileämpää kuin ulkona ja näin..mutta jos koira hirveä räksyttäjä niin silloin ei välttämättä oo ihan jees juttu jos haukkuu lapsille tai aikusillekkin...jotkut ihmiset pelkää kauheesti koiria ja varmasti sen jälkeen vähintään ku oot heittämässä kauppakassia takapenkille ja yhtäkkiä terrieri huutamassa korvanjuuressa...

vaikka omiahaan se suojelee...

Alkuperäinen kirjoittaja Soluttautuja:
Alkuperäinen kirjoittaja vakkari:
Niin jättäkää koirat kotiin ja jos niitä ei voi jättää niin sit koira hoitoon tai jäät itsekkin kotiin ;)

Siis millon pitäs jättää koira kotiin? Kyllä meillä kuljetaan koirien kanssa helteilläkin.

Silloin kun ei ole muuta vaihtoehtoa ku jättää koira autoon. Niin silloin on parempi olla lähtemättä ollenkaan.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja PahaSilmä:
Itiksessä näkee muuten koiria välillä. saako sinne siis ottaa koiran sisälle?

siis missä? Itäkeskuksessako?
Ei minun tietääkseni saa ottaa.

Kyllä mä oon siellä nähnyt muilla ihmisillä koiria. Mietin vaan, että saako niitä sitten sinne viedä...

Kyllä mä oon siellä nähnyt muilla ihmisillä koiria. Mietin vaan, että saako niitä sitten sinne viedä...

Mutta vois sitä sen verran ajatella muita ihmisiä ettei tois. Minä olen ainakin niin allerginen etten kestä koiraa lähelläni.

Mutta vois sitä sen verran ajatella muita ihmisiä ettei tois. Minä olen ainakin niin allerginen etten kestä koiraa lähelläni.

Mutta sitä koiran hilsettähän kulkee ihmisetn mukana joka paikassa. Miten voit ulkona liikkua?

Mutta sitä koiran hilsettähän kulkee ihmisetn mukana joka paikassa. Miten voit ulkona liikkua?

;) voi jos ei ole koirat lähellä.

Todellakin koirat jonnekin muualle kuin autoon näillä keleillä. Pakko niitä ei ole kuljettaa mukana kuin korkeintaan eläinlääkäriin..
Jäi yhdestä nimeltämainitsemattomasta eläintarvikeliikkeestä muutama viikko sitten ostamatta valjaat, kun myyjä sanoi että pitäisi koiran olla mukana...
En ihan niin tollo ole, että otan 40km päähän shoppailureissulle koiran mukaan. Kaikilla kun ei ole vielä nykyäänkään ilmastoitua autoa.

Alkuperäinen kirjoittaja koiruli:
Todellakin koirat jonnekin muualle kuin autoon näillä keleillä. Pakko niitä ei ole kuljettaa mukana kuin korkeintaan eläinlääkäriin..
Jäi yhdestä nimeltämainitsemattomasta eläintarvikeliikkeestä muutama viikko sitten ostamatta valjaat, kun myyjä sanoi että pitäisi koiran olla mukana...
En ihan niin tollo ole, että otan 40km päähän shoppailureissulle koiran mukaan. Kaikilla kun ei ole vielä nykyäänkään ilmastoitua autoa.

Koiraharrastajille kesä on vilkkainta kisa-aikaa, joten kyllä niitä vaan kisoissa ja treeneissä joutuu kuljettamaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Soluttautuja:
Alkuperäinen kirjoittaja koiruli:

Koiraharrastajille kesä on vilkkainta kisa-aikaa, joten kyllä niitä vaan kisoissa ja treeneissä joutuu kuljettamaan.

No, tärkeysjärjestyksensä tietysti kullakin... Mutta jos puhutaan ihan todella hellekeleistä (kuten nyt), niin kaikenlainen treenaaminenkin jo lähentelee eläinrääkkäystä, siis päivällä.

Yhteistyössä