V
"vieras"
Vieras
Tarkoitin siis ihan venesatamaa, jossa enimmäkseen purjeveneitä laiturissa.. En minkään ison sataman allasta![]()
Karvat voivat tarttua hienojen veneiden pohjaan.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Tarkoitin siis ihan venesatamaa, jossa enimmäkseen purjeveneitä laiturissa.. En minkään ison sataman allasta![]()
No ei saa, se kun on järjestyslaissa kielletty. En sitä sano, etteikö sinne veteen lapsetkin pissi, ja jopa kalat kakkii. Mutta koiraa ei saa lainkaan viedä yleiselle uimarannalle, ei vaikkei se koira edes kävisi vedessä!
Ja juu, minäkin voisin hankkia koiran, mutta siitä huolimatta ei tulisi mieleenikään viedä koiraa yleiselle rannalle!
Vai niin. Eipä täällä ole kukaan sanonut mitään ja olen jopa kysynyt kunnalta asiaa.
Kyllä on ihan järjestyslaissa kielletty koiran vieminen uimarannalle ihan niin kuin leikkipuistoihinkin. Ja suoraan sanottuna mua kyllä iljetti kun peräti 2 koiraa uitettiin sunnuntaina yleisellä uimarannalla jossa paljon lapsiperheitä.
Kuinka moni koiranomistaja esim. pyyhkii sen koiransa karvat pissan tai kakan jälkeen?
Eikä asiassa mun mielestä ole mitään keskustelemista, kun se on kielletty, se on kielletty. Niin itse viihdytään rannalla jopa 8:aan tai 9:ään ja me emme ole siellä ainoita.