Joo pitääkin seuraavan kerran tehdä ruokaostokset miehen kanssa aina s-marketissa.. jos aina ruokaostosten sekaan eksyis muutama testi huomaamattomasti...
Mulla just kädessä Pregent stick tms. jossa on MAAILMAN ÄRSYTTÄVIN viiva tai jotain.. se näkyy toooooodella hennon vaaleanpunaisena jos tikku on oikeassa asennossa jne. Kuvaa siitä ei varmaankaan sais. Mikähän tuo lie? Ei oo harmaa viivanpaikka mutta ei ihan haamuviivaksikaan voi sanoa. Voi kun ärsyttää..
Älä osta sit noita liuskatestejä vaan cb digitaalitesti. Kaikista varmin ja ei tarvitse pähkäillä.
Minä olenkanssa pissinyt kaksi kertaa samaan tikkuunja yhtä negaa näyttänyt molemmat kerrata eli en siis ollut raskaana kummallakaan kerralla. Mutta sitten kun olin niin samannäköisellä liuskatestillä testasin sinä päivänä k umenkkojen olisi pitänyt alkaa niin sain sellaisen "viivanpaikan" testiin näkyviin mikä sitten vahvistui vasta viikon päästä. Siinä välissä olin tehnyt cb testi mikä näytti raskaana. Kokeilin piruuttaan,et koska liuskatesti näyttää punertavaa väriä ja tosiaan siihen meni viikko.
Joten voisin väittää sinun olevan raskaana
Mä olen tehnyt saman, mutta testasin samanpäivän aikana samalla testillä ne kaksi kertaa. Toisella kertaa kävi just noin, mutta en ollut raskaana. Olen usein myös kastellut vedellä käytetyt testit ennen hävittämistä ja usein niissäkin käy sitten noin, että toisella kerralla liukenee väriä siihen testiviivaankin.
Vanha ketju mutta kerronpa oman version samasta aiheesta.
Muistin, että mulla oli vain käytetty tyylipuhtaan negan antanut testi ja tein sen uudestaan ja antoi negan. Kuitenkin aloin tonkia kaappia ja löysin saman valmistajan testin käyttämättömänä ja tein sen heti perään ja viivahan siihen tuli ja raskaana olin