Olkaa 5kk syömättä;
Kauraa, vehnää, ohraa, ruista ja tattaria
maitoa, maitotuotteita, mitään missä edes vihjataan maitoon tai maitoproteiiniin jne..
naudanlihaa
marinoituja kanoja/lihoja
omenaa
E330:aa eli sitruunahappoa (sitä on kaikkialla)
Viinirypäleitä, mehuja jotka sisältävät viinirypälemehua (sitäkin on kaikkialla)
Mustaherukkaa, punaviinimarjaa, karviaisia, karpaloita, puolukoita, vadelmaa jne jne..
Mausteita, paitsi pippuri + suola
Palkokasveja
jne
Jättäkää vielä soijatuotteet ja kaikki missä on soijaa, sekä peruna pois..
Ja olkaa tosiaan 5-6kk tuolla ruokavaliolla.. Kertokaa sitten mille tuntuu?
Itselläni löytyi vastikään sopiva valmis "leipä", aiemmin olin itse valmistanut semmosta rieskaa.. Joka on pelkästään uunituoreena syömiskelpoista mielestäni.. Imetysdietillä kun olen niin nälkä on koko ajan ja voisin syödä vaikka kuusi kiloa maksalaatikkoa ja seitsemän litraa jäätelöä jne, mutta kun ei voi.. Vielä hetken olen imetysdieetillä, kunnes pienelle löytyy sopiva maito (oireilee dietistä huolimatta..)..
MIKÄ TAHANSA NORMAALIRUOKA KELPAISI. Ihan mikä tahansa. Makaronilaatikko, pitsa, maksalaatikko...
Kuinkahan paljon lihon kun tämä imetysdietti loppuu....?
Kauraa, vehnää, ohraa, ruista ja tattaria
maitoa, maitotuotteita, mitään missä edes vihjataan maitoon tai maitoproteiiniin jne..
naudanlihaa
marinoituja kanoja/lihoja
omenaa
E330:aa eli sitruunahappoa (sitä on kaikkialla)
Viinirypäleitä, mehuja jotka sisältävät viinirypälemehua (sitäkin on kaikkialla)
Mustaherukkaa, punaviinimarjaa, karviaisia, karpaloita, puolukoita, vadelmaa jne jne..
Mausteita, paitsi pippuri + suola
Palkokasveja
jne
Jättäkää vielä soijatuotteet ja kaikki missä on soijaa, sekä peruna pois..
Ja olkaa tosiaan 5-6kk tuolla ruokavaliolla.. Kertokaa sitten mille tuntuu?
Itselläni löytyi vastikään sopiva valmis "leipä", aiemmin olin itse valmistanut semmosta rieskaa.. Joka on pelkästään uunituoreena syömiskelpoista mielestäni.. Imetysdietillä kun olen niin nälkä on koko ajan ja voisin syödä vaikka kuusi kiloa maksalaatikkoa ja seitsemän litraa jäätelöä jne, mutta kun ei voi.. Vielä hetken olen imetysdieetillä, kunnes pienelle löytyy sopiva maito (oireilee dietistä huolimatta..)..
MIKÄ TAHANSA NORMAALIRUOKA KELPAISI. Ihan mikä tahansa. Makaronilaatikko, pitsa, maksalaatikko...
Kuinkahan paljon lihon kun tämä imetysdietti loppuu....?