Kokeilkaapa laihat ja lihavat tätä dieettiä! (kokemuksia imetysdietistä)

Heili Karjalasta

Aktiivinen jäsen
06.01.2006
10 581
0
36
Olkaa 5kk syömättä;

Kauraa, vehnää, ohraa, ruista ja tattaria
maitoa, maitotuotteita, mitään missä edes vihjataan maitoon tai maitoproteiiniin jne..
naudanlihaa
marinoituja kanoja/lihoja
omenaa
E330:aa eli sitruunahappoa (sitä on kaikkialla)
Viinirypäleitä, mehuja jotka sisältävät viinirypälemehua (sitäkin on kaikkialla)
Mustaherukkaa, punaviinimarjaa, karviaisia, karpaloita, puolukoita, vadelmaa jne jne..
Mausteita, paitsi pippuri + suola
Palkokasveja

jne

Jättäkää vielä soijatuotteet ja kaikki missä on soijaa, sekä peruna pois..

Ja olkaa tosiaan 5-6kk tuolla ruokavaliolla.. Kertokaa sitten mille tuntuu?

Itselläni löytyi vastikään sopiva valmis "leipä", aiemmin olin itse valmistanut semmosta rieskaa.. Joka on pelkästään uunituoreena syömiskelpoista mielestäni.. Imetysdietillä kun olen niin nälkä on koko ajan ja voisin syödä vaikka kuusi kiloa maksalaatikkoa ja seitsemän litraa jäätelöä jne, mutta kun ei voi.. Vielä hetken olen imetysdieetillä, kunnes pienelle löytyy sopiva maito (oireilee dietistä huolimatta..)..

MIKÄ TAHANSA NORMAALIRUOKA KELPAISI. Ihan mikä tahansa. Makaronilaatikko, pitsa, maksalaatikko...

Kuinkahan paljon lihon kun tämä imetysdietti loppuu....?

:hug:
käykö riisi?
meillä tilattiin eräästä kuopiolaisesta firmasta muinoin juttuja sillon kun meillä oli allergiat pahimillaan, sieltä löyty amarantista quinoaan kaikkea, jopa muroja :whistle: tosin tuo quinoa haisee hemmetin pahalle mut kelpas se puurona lapsille..

Ja heili ehkä ei tarkottanu niinkään painoa vaan lähinnä sitä olotilaa kun kyttäät jokaisen suupalan mitä suuhun tunkee ja kun ne maistuu kaikki samalta...

Alkuperäinen kirjoittaja Koivunkäpy:
:hug:
käykö riisi?
meillä tilattiin eräästä kuopiolaisesta firmasta muinoin juttuja sillon kun meillä oli allergiat pahimillaan, sieltä löyty amarantista quinoaan kaikkea, jopa muroja :whistle: tosin tuo quinoa haisee hemmetin pahalle mut kelpas se puurona lapsille..

Ja heili ehkä ei tarkottanu niinkään painoa vaan lähinnä sitä olotilaa kun kyttäät jokaisen suupalan mitä suuhun tunkee ja kun ne maistuu kaikki samalta...

Joo sitä olotilaa tarkoitin. En painon pudotusta. Dieetti = ruokavalio..

Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:
No siis, minä olen nyt ollut monta kuukautta dieetillä, johon kuuluu sallittuina lähinnä ainoastaan peruna, porkkana, riisi, kurkku, lehtisalaatti, porsas, mustikka ja vattu, sininen Keiju, oliivit. Nyt kokeilen taas kauraa ja vehnää, mutta ei mitenkään kovin hyvältä näytä.

Sanoisin, että tässä viimeiset puoli vuotta olen unelmoinut siitä hetkestä, kun saan keittää kattilallisen parsakaalia ja kukkakaalia, laittaa siihen yrttisuolaa ja tonnikalaa :saint:

Tahtoisin lisäksi juoda pullolisen colajuomaa ja jäätelöä, ja syödä ihan mitä milloinkin tahdon.

Enkä ole laihtunut, turvottaa ihan hemmetisti koko ajan, koko ajan on nälkä ja mietin ruokaa :|

Tuo viimeisin, perunan menettäminen on minulla ollut semmonen kova juttu. Ja soijankin..soijavanukas oli miun "herkku".. Mut siis mietippä, jos sulla lähtis peruna pois tuosta tai riisi... Se ois kamalaa... :|

Mä laihduin kyllä raskauskilot pois aikoinaan allergista imettteäessä, mutta sain ne melkein kaikki takaisin kun söin onnessani dieetin päätyttyä :laugh: Neocatelle siirtymisen jälkeen vedin varmaan kuukauden juustoja ja jäätelöä ja kahvia ja munkkia niin mukavasti, että painoa tuli takaisin :snotty:

Ap:lle jaksuja.
Ainut mikä tulee mieleen tuota lukiessa, on se, että onko tosiaan kaiken tuon vaivan arvoista? VAan kun itse en ole imettänyt kuin muutamia viikkoja ja nekin vain osittain, niin en osaa ollenkaan asettua tuohon asemaan. Kyllähän nyt omakin mielenterveys kärsii, ja eikö tulisi helpommaksi antaa korviketta vauvalle (vai onko sellaista korviketta olemassa joka sopii allergiselle?)

toivottavasti teillä löytyy korvike joka sopii!
meillä ei löytynyt, ite olin imetysdietillä hiukan alle vuoden sitten sen takia, mut en noin tiukalla luitenkaan.
ja pojalle kävi soija, se oli varmaan elämän pelastus, reilu vuoteisena alko sietämään kaupan riisimaitoa (sitä missä ei ole ku riisiä, vettä ja natriumia) niin pääs jo edes johonki yksin, ja sit imetyksen lopetin ku poika oli 1v3kk2vk ja siirty kaupan soijamaidolle..

sittempäs sitä mamma veteli onnesta soikeena suklaata yms.

Yhteistyössä