Kokem. Hyvinkään päiväkodeista?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mari2
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Mari2

Vieras
Olemme juuri hakemassa esikoisellemme ensimmäistä hoitopaikkaa Hyvinkäältä ja toivoisin kuulevani ruusuja ja risuja, jos joillakin teistä on kokemuksia Kaupunkisillan päiväkodista. Iso kiitos etukäteen!

Yksi tykkää yhdestä ja toinen toisesta. Harvalla on kokemuksia kovin monesta päiväkodista. JOs joku tuntee yhden päiväkodin tavat hyväksi ja heidän perheelleen sopivaksi se ei päde välttämättä teidän perheeseenne ja lapseenne. En ole hyvinkäältä, mutta tämä jutttu on näin joka kaupungissa. En usko että hoidon laadussa on eroja, mutta toiminta-ajatukset ja tavat voivat poiketa toisistaan. Voithan sinä käydä juttelemassa päiväkodin pihalla henkilökunnan kanssa, saat vähän tuntumaa, millaista sakkia siellä on töissä.

Ja se uusin ja kauneimmin sisustettu päiväkoti ei aina ole se, jossa sekä lapsilla ja vanhemmilla, että henkilökunnalla on hyvä olla... Itse olen tehnyt työtä rapistuvien seinien ja tikkuisten lattioiden keskellä, vain yksi vessa käytettävissä sekä lapsille että aikuisille.. ja parempaa ilmapiiriä lasten, henkilökunnan ja vanhempien kesken saa hakea. Toisaalta nukkekodissa, jossa verhot vaihtuivat jatkuvasti ja henkilökunta sisusteli illat pitkät ylitöikseen, oli riitaista ja ikävää porukkaa töissä. Kaikki halusivat vain ottaa nuo iltatöistä tulleet tunnit pois ja lasten kanssa ei jaksanut olla kukaan... Toivottavasti on tahti vaihtunut sielläkin poismuuttoni jälkeen.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.04.2006 klo 11:30 Mari2 kirjoitti:
Olemme juuri hakemassa esikoisellemme ensimmäistä hoitopaikkaa Hyvinkäältä ja toivoisin kuulevani ruusuja ja risuja, jos joillakin teistä on kokemuksia Kaupunkisillan päiväkodista. Iso kiitos etukäteen!

Olen kuullut vain hyvää niiltä, kenen lapset siellä ovat olleet. Toisaalta itseä arvellutti se, että on niin iso pk, mutta taitavatpa ne kaikki olla, eivätkä pienemmät ole osoittautuneet ainakaan yhtään paremmiksi.

Yhteistyössä