Kokematon

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja teinipillu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
T

teinipillu

Vieras
Tervehdys kaikille kiimasille kirjoittelijoille! Olen kokematon 16-vuotias tyttö, jota kiinnostaa seksi aivan mielettömästi. Älkää nyt kattoko mua kuitenkaan pahalla silmällä kun tulin tänne teidän sekaan kirjoittelemaan. Etsisin juttu seuraa, niistä joita kiinnostaa jutella puutteessa olevan tytön kanssa. Masturboinnista saan mahtavaa nautintoa ja onkin pakko myöntää että tälläkin hetkellä kirjoittelen täällä pillu märkänä..

Tervehdys kaikille kiimasille kirjoittelijoille! Olen kokematon 16-vuotias tyttö, jota kiinnostaa seksi aivan mielettömästi. Älkää nyt kattoko mua kuitenkaan pahalla silmällä kun tulin tänne teidän sekaan kirjoittelemaan. Etsisin juttu seuraa, niistä joita kiinnostaa jutella puutteessa olevan tytön kanssa. Masturboinnista saan mahtavaa nautintoa ja onkin pakko myöntää että tälläkin hetkellä kirjoittelen täällä pillu märkänä..

...että näitä lukiessa alkaa kyrpäkin kovettumaan, joskus tulee runkkailtua kun näitä lueskelee..

Viimeksi muokattu:
..tietty se on hankala jutun aihe monille nuorille, ja joillekin se voi olla eräänlainen tabu eli kieletty aihe

Mmh. Voi olla. :) Mut mua kuitenki kiinnostaa seksi ja kaikki siihen liittyvä.. Ja oon just sinä iässä et oon löytäny keinot miten saan itelleni suurimman nautinnon.. ja jotenki sitä vaan haluis puhuu asiasta jonku kanssa.. :)

Viimeksi muokattu:
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä