Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja jee:Mä en ko. voiteesta tiiä, mutta huijausta noi selluliittivoiteet on. Ehkä voi vähän ihoa silottaa, mutta ei niillä sentit karise![]()
Alkuperäinen kirjoittaja jee:Mä en ko. voiteesta tiiä, mutta huijausta noi selluliittivoiteet on. Ehkä voi vähän ihoa silottaa, mutta ei niillä sentit karise![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Ford Prefect:No mä kyllä vannon ja vakuutan, et Avonin Anew selluliittivoiteella pahemmat muhkut katos, mut eihän mua kukaan usko.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja xMarilynx:Alkuperäinen kirjoittaja Ford Prefect:No mä kyllä vannon ja vakuutan, et Avonin Anew selluliittivoiteella pahemmat muhkut katos, mut eihän mua kukaan usko.![]()
minä uskon.oliko se Anew Life&Tuck nimeltään jota käytin aikoinaan ja se toimii.
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Jaanuska:tuo on tosi hyvä ja toisena tulee se Tri-laser mut tietty liikunta ja reilu veden juonti edesauttavat.