Kokemuksia BUMBOSTA?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja MinäÄiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Meillä poitsulla tuo istuin käytössä ja ollaan kyllä tykätty kyllä kovasti, poika nyt 9kk. Pojan ollessa 4-7kk niin tuoli oli paljon käytössä kun ei tykännyt olla sitterissä makuullaan mutta ei myöskään osannut itse istua vielä niin Bumbossa viihtyi hyvin. Edelleen on käytössä mutta ei enään niin paljon, myös isosisko 4v istuu siinä välillä kun katsoo tv:tä. Suositusikä näkyi olevan 3kk mutta meillä poistu osasi vasta 4kk ikäisenä kannatella päätään niin hyvin että pystyi istumaan siinä.

Meillä oli tytöllä Bumbo ja tykättiin/tykkäs kovasti. Neiti oli aika huono istumaan alta vuoden ikäisenä mutta tuossa viihtyi oikein mukavasti. Istuma-asento on tosi hyvä ja tukeva, ei tarvii pelätä että keikkais mihinkään suuntaan. Ja kun Bumbo on sellasta joustavaa matskua nii mukautuu istuessa aika kivasti. Eikä tarvinnu lelujenkaan perään huutaa kun ne itse yletti lattialta ottamaan istuessa.

Parit hyvät naurutkin sen kans saatiin. Suht hauska näky kun tyttö pariin kertaan (isompana) pyörähti Bumbon kans konttaamaan, Bumbo pepussa kiinni :laugh:

Meillä on ollut molemmilla Bumbo ja on lainattu välillä serkuillekin. Kaikki neljä muksua viihtyneet siinä hyvin n. 3-10 kuisina. Kylppärissä ja saunassa vähän vanhempinakin. Saunassa varsinkin tosi kätevä vauvan kanssa, kun voi antaa ipanan läträtä vaikka vesiämpärin kanssa silloin, kun itse on suihkussa. Voi myös totutella pikkuhiljaa löylyihin Bumbossa alalauteella. Samoin kiinteiden opettelussa, vauveli pysyi paremmin paikallaan ja suuhun osui helpommin kuin sitterissä tai syöttötuolissa. Huonoa oli oikeastaan vain se, että sitä on vähän vaikea kuskata mukana.

Meillä poika tykkäsi istua siinä. Monet naurut saatiin kun oli niin hassun näköinen :D

Käyttöikä bumbolla oli kovin lyhyt mutta melkein omani sain takaisin kun myin sen eteenpäin, kannattaa kokeilla josko vauva siinä viihtyy!

Yhteistyössä