\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.04.2007 klo 14:13 Snowflake kirjoitti:
kävimme kyseisessä taloesittelyssä malli vaan oli elina ? muistaakseni se nimi oli toi, mutta työnlaatu oli tosi huonoa. listat eivät mennee kunnolla "jiiriin", pyykinpesukoneen hanaliitännnät ja asennukset päin prinkkalaa, ja nois listoissakin oli sellsta joka hyppäs ilmille ainakin mulla et jos ei ollut tarpeeksi pitkä lista niin oli jatkettu lyhyellä 20cm palalla useaan otteeseen ruman näköinen ja muutenkin tuntui et sisustusmateriaalit oli laitettu sinne päin tyylillä.
ihan eri vaikutelma kuin esim kastellitaloissa.
ehkä joku ei ole niin tarkka näissä asioissa eikä välitä mutta minä haluan laatua kerta siitä maksankin.
Hei haloo!!!
Nuo silmään osuvat jututhan ovat ihan tekijästä kiinni, eli koko talomerkkiä ei voi yhden talon jiirien perusteella tuomita tai kehua. Tärkeämpäähän on, mitä siellä listojen ja hanaliitäntöjen alla on. Onkos niistä teillä tietoa? Oikeesti laatua saat kun olet itse valvomassa työtä, etkä ota vastaan muuta kuin kunnolla tehtyä, oli se talomerkki sitten mikä hyvänsä!!! Ihan oikeesti, et kai kuvittele, että listoitus on jokin talon vakio-ominaisuus, joka on samanlainen kaikissa saman talomerkin taloissa, kuten autoissa...