Kokemuksia Emmaljunga City Jet ja Brio Sing yhdistelmistä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "turhamainen" äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

"turhamainen" äiti

Vieras
Kaipailisin kokemuksia kyseisistä yhdistelmistä. Meille syntymässä helmikuussa kolmas lapsi ja halusin hänelle uudet vaunut. Nämä kaksi mallia miellyttävät silmää, juurikin vaunukopalla. Mutta suurimpana kysymyksenä mielessä on, että kun lapsi on sen verran iso, ettei enää mahdu vaunukoppaan, onko näiden mallien ratasosassa turha edes kuvitella nukuttavansa lasta ulkona, siis ihan joka päiväisessä käytössä. En ole juurikaan rattaita katsellut muuta kuin netistä, mutta kuvissa näyttävät melko epämukavilta nukkua. Meneekö selkänojat edes kokonaan makuuasentoon ja saako jalkaosan nostettua vaakatasoon. Ja minkä kokoinen lapsi sinne mahtuu, näyttävät vain kuvissa kovin kapeilta ja lyhyiltä. Yritän etsiä jotain hieman käytännöllisemmän näköisiä malleja, mutta kun nämä ovat vaan niin kauniita minun silmääni, tiedetään, olen turhamainen!!

Meillä Singit 9 kuukauden ikäisellä vauvalla. Päikkärit yritän nukuttaa vaunukopassa, jos ei nuku ja koppa käytössä, vauva istuu ja leikkii kopassa. On nukkunut myös ratasosassa, muttei mene täysin makuuasentoon, joka on vähän huono juttu. Ergonominen on kuitenkin, ei ole haitaksi nukkua niin. Ja kyllä on nukahtanut hyvin ratasosaankin, ei ole varsinainen ongelma. Jalkatukea saa säädettyä muistaakseni 180 astetta, eli joka suuntaan kääntyy. Testasin rattaita 2-vuotiaalla kummilapsellani, mahtui rattaisiin kyllä, mutta alkoi olla naftit, pää melkein osui kuomuun. Muuten olen rattaisiin kaikinpuolin tyytyväinen, suosittelen lämpimästi! Kannattaa käydä testailemassa ja kyselemässä lt- liikkeessä vaunuista. :)

Ainiin, ehdoton plussa on, kun saa turvakaukalon klikattua runkoon! En olisi raskausaikana osannut ajatella, kuinka ehdoton siitä tuleekaan, mutta on vaan niin kätevää klikata kaukalo runkoon, jos vauva sattuu nukkumaan esim. kauppaan mennessä. Ei vie tilaa kärryissä, ei tarvitse kantaa kaukaloa tai siirtää kaukalosta vaunuihin tai ostoskärryjen vauvakoppaan!

Vastaan mielelläni, jos tulee lisäkysymyksiä :)

Yhteistyössä