Kokemuksia EMMALJUNGA SCOOTER RATAS rattaista?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vaunuja mä metsästän
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Vaunuja mä metsästän

Vieras
Eli siinähän se tulikin :) Lastentarvike-sivuilta löytyy kuva kyseisistä rattaista. Olen ajatellut ostaa, löytyi ihana värikin =)
mutta kiinnostaa että onko jollain kokemuksia ylipäätään emmajunga rattaista? Saako pieneen tilaan, onko ollut kestävät jne. Mitä ikinä mieleen tulee emmajungasta :) Suosittu merkkihän tuo on ja lastentarvike sivujen mukaan myös tuo malli olisi suosittu. Huomenna olen menossa katsomaa, ehkä jopa vihdoin ostamaan :) mutta kokemuksia siis haluaisin ?
Kiitos etukäteen kaikille <=) Ja Hauskaa päivää kaikille tätä lukeville!
t.Mamma ja tyttö 4kk

mä oon tykänny, mutta vauvan pitää olla 6kk ennenku voi käyttää niitä. Mutta mun mielestä tosi hyvät kärryt, ainoa miinus että tavarakori on pieni, että mitää viikon ruokaostoksia sinne ei saa tungettua.

Niin huomasin että käyttöikä oli 6 kk mut eikö sitä sitten saa ihan täysin makuu asentoon?
Mulla meni vaunut rikki ja ajattelin et voisin ostaa suoraan noin.
Minulla on jo sellanen paksu makuupussi mihin saa valjaat kiinni ja ajattelin ostaa sen jalkapeitteenkin.

Alkuperäinen kirjoittaja vaunuja mä metsästän:
Niin huomasin että käyttöikä oli 6 kk mut eikö sitä sitten saa ihan täysin makuu asentoon?
Minulla on jo sellanen paksu makuupussi mihin saa valjaat kiinni ja ajattelin ostaa sen jalkapeitteenkin.

ei saa täysin makuuasentoon, eli näissä ei nukuta kyllä.. muutoin hyvät, eikä moitteita =)

Ei saa, siksi vasta 6kk alkaen suositus. Lepoasentoon kyllä saa, hyvin siinä isompi jo unet ottaa :)

Alkuperäinen kirjoittaja Tyttö TuulisPää:

ei saa täysin makuuasentoon, eli näissä ei nukuta kyllä.. muutoin hyvät, eikä moitteita =)

kyllä niissä voi nukkuakin, vaikkei ihan matalaksi menekään.. :D

Muuten ok mutta aisan taittomekanismin painonapit on tosi ärsyttävästi aisan sisäpuolella ja on hankalat käyttää. Tämä ärsyttävyys korostuu silloin kun rattaita pitää roudata edestakas autoon ja pois.

Alkuperäinen kirjoittaja AlterEgo:
Alkuperäinen kirjoittaja Tyttö TuulisPää:

kyllä niissä voi nukkuakin, vaikkei ihan matalaksi menekään.. :D

Juu isompi voi.. tarkoitin tuota 4kk:sta :D

Alkuperäinen kirjoittaja liplap:

Ei saa, siksi vasta 6kk alkaen suositus. Lepoasentoon kyllä saa, hyvin siinä isompi jo unet ottaa :)

Meillä on kans lapsi nukkunu niissä päikkärit vaikkei ne täyteen makuuasentoon menekään.Ihan hyvin sai nukuttua, menee kuitenkin sen verran alas se selkänoja.

No oisko jollain samaa hintaluokkaan jotai suosituksia... vaikka eihän täs ois kun muutama kuukaus :) Hinta haarukkamme on siis 250-300 euron välis :) Ajattelin et jos laittais näihinh nyt vähä enempi, ettei tarvis koko aikas ostaa uusia :)
Aika hassua kun moni teist sanoo tost tavarakorista :) Mainostavat sen olevan tilava :D

Meillä on Scooterit ja olen tykännyt ihan älyttömästi. Kyllä niissä nukkua voi, vaikka ei ihan täyteen makuuasentoon mene. Ostettiin niihin Emman lämpöpussi ja siinä oli hyvä nukkua talvellakin. Ovat aika tilavat eli menee pitkään, niin pitkään kun rattaita nyt tarttee. Se tavarakori on siinä mallissa mikä meillä on aika pieni, mutta tuossa nyt myynnissä olevassa uudessa mallissa sitä on ilmeisesti suurennettu!

Alkuperäinen kirjoittaja Vaunuja mä metsästän:
Eli siinähän se tulikin :) Lastentarvike-sivuilta löytyy kuva kyseisistä rattaista. Olen ajatellut ostaa, löytyi ihana värikin =)
mutta kiinnostaa että onko jollain kokemuksia ylipäätään emmajunga rattaista? Saako pieneen tilaan, onko ollut kestävät jne. Mitä ikinä mieleen tulee emmajungasta :) Suosittu merkkihän tuo on ja lastentarvike sivujen mukaan myös tuo malli olisi suosittu. Huomenna olen menossa katsomaa, ehkä jopa vihdoin ostamaan :) mutta kokemuksia siis haluaisin ?
Kiitos etukäteen kaikille <=) Ja Hauskaa päivää kaikille tätä lukeville!
t.Mamma ja tyttö 4kk

Tosi hyvät rattaat ja kestävät. Mulla poika sai kun oli 3kk, nyt 3v1kk ja välillä edelleenkin käytössä.

aivan huiput. Itse olen ollut oikea ratas/vaunu friikki eli meidän lapsilla on melkosta useat menopelit olleet. Helppo on sanoa että scootterit on olleet huiput. Edes matkarattaita ei ole enää meillä ollut kun nuo hankittiin.

Kiiiitos paljon kaikille :) mukavaa kun sai näinkin asiallisia vastauksia :)
Joo itellä on kans se emman lämpöpussi minkä saa sitte valjailla kiinni :) ja tosiaan ku ei kauheasti muutenkaa nyt pysty ulkona nukuttaan ni ehkäpä nuo on kuitenkin ne meijän valinta :) Ja jos se sen verta menee alas et saa melkee makuu asentoon ni kelpaa meille :)
Harmittaa kyllä nuo meijän saamat vaunut kun meni rikki, se on aina nois käytetyissä riskinä ja ei nyt oo sellasta nikkaria ketä osais fiksata :)
KIITOS!

No oisko jollain samaa hintaluokkaan jotai suosituksia... vaikka eihän täs ois kun muutama kuukaus :) Hinta haarukkamme on siis 250-300 euron välis :) Ajattelin et jos laittais näihinh nyt vähä enempi, ettei tarvis koko aikas ostaa uusia :)
Aika hassua kun moni teist sanoo tost tavarakorista :) Mainostavat sen olevan tilava :D

Teutonian Timmyt taitavat mennä ihan makuuasentoon ja ovat samaa kokoluokkaa.

Me ostettiin eilen nää ko. rattaat Pro Pink-värisenä lastentarvikeliikkeestä. Oli viimeinen kappale tätä väriä ja tarjouksessa 199e! :) Ja jalkapeite myös. Mä oon kyllä sitä mieltä, että alle 6kk voi siinä kaikkein makaavimmassa asennossa olla hetken... on se kuitenki ainakin melkeen yhtä makaava, kun sitteri.

Siis nythän scooter on uudistunut huimasti tänä vuonna. Kaventunut, saanut lokasuojat, tavarakori isompi, kankainen jne. Vie muistaakseni edeltäjäänsä vähän enemmän tilaa kasattuna korkeussuunnassa. Vanhan mallisia on meillä ollut monet ja ne ON hyviä. Tuosta työntöaisan säädöstä joku valitti. Itseäni ei ole haitannut, että on sisäsivuilla. Siihen kyllä tottuu. Uutta scooterin mallia tässä harkitaan meille :) Uudistunut malli on ainakin huisin kivannäköinen! Meillä siis on ollut monet rattaat Emmaljungalta ja muiltakin merkeiltä, mutta Emmaljungaan aina palataan :)

Uusimmat

Yhteistyössä