kokemuksia emman jule twin-rattaista?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
onko kukaan hankkinut, tuollaiset n. 300 euron tuplat? hajoavatko heti vai kannattaako ostaa,meillä olisi käytössä lähinnä lenkkeillessä ja joskus kaupungilla. emmaljungan tuplia kääntyvillä etupyörillä harkittiin myös mutta niissä etupyörät niin pienet etten tiedä ovatko lenkillä hyvät.. ja tietenkin hintaa on tuplasti enemmän.
 
Muakin kiinnostaisi, keväällä tulee toinen pikkuinen jolloin ikäeroa lapsilla 1 v 7 kk
Käviskö jotkut halpisrattaat? Pitäs olla ainakin erikseen säädettävät selkänojat
Carenathan on kai samaa hintaluokkaa.
 
meillä myös ikäeroa tulee n 1v7kk. noissa emmoissa tuntui olevan ihan hyvät renkaat ja isot,niin ei joka sorakolla tuu ongelmia.. mut en tiedä sit millaiset muuten ovat käytössä. emmaljungan kahta mallia ollaan myös katsottu, olivat hyvän oloiset mutta leveämmät kuin nuo emman. kokemuksia edelleen kaivataan..
 

Yhteistyössä