Kokemuksia hauck alpha -syöttötuolista?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja teehoo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

teehoo

Vieras
Syöttötuolin ostaminen on nyt ajankohtainen ja tuo otsikossa mainittu tuoli kiinnostaa. Onko kokemuksia tästä tuolista? http://www.babyshop.fi/product_details.php?p=940

Onhan niitä muitakin syöttötuoleja (ja halvempiakin) kuin Hauck tai Tripp Trapp. Siis jos muita kelpuutat.

Meillä 1 tripp trapp ja 1 Niemen taitettava syöttötuoli. Molemmat ajavat asiansa. 3-vuotias ei tosin halua tripp trappissa istua vaan "isojen tuolissa". Eli kovin vähälle käytölle tripp trapp jää vaikka sen tuolin on ajateltu valmistajan mielestä kestävän lapsella useita vuosia käytössä.

Meillä on tuo tuoli ja ihan toimiva ollut mun mielestä, tyttö tykkää kovasti punaisesta tuolistaan. Ainut miinuspuoli oli että tuoli oli aika kinkkinen koota, siis ainakin mun aivoille =)

Meillä on tuollaiset pinkit Hauck syöttötuolit molemmilla neideillä.Oikein tyytyväisiä olemme kaikki olleet tuoleihin,niin lapset kuin aikuisetkin!Esikoinen varsinkin rakastui herkullisen väriseen tuoliinsa ensinäkemältä! =)

Heippa!

Olen kanssa hankkimassa syöttötuolia. Mutta Vauvataressa kerrottiin, että Hauck Alphat on loppu, eivätkä tietäneet koska seuraava erä valmistetaan. Huutonetissä ym palstoilla niitä pyörii. Mutta paljonko sellainen maksaa uutena? Tietäisin vähän, että paljonko kannattaa maksaa käytetystä.

Kiitos vastauksesta!

Alkuperäinen kirjoittaja Lentokala:
Meidän molemmilla pojilla on Emman vastaavat ja oon ollut tyytyväinen.

http://www.lastentarvike.fi/default.asp?docId=11971&paatuoteid=637&valikoimaid=7

Me ostettiin tuommoset kaksosillemme ja hyvät on. Tosin kumpikin välillä keikuttelee taaksepäin tuolilla, mut täytyy vaan pitää omaa jalkaa siellä alapuomissa niin pysyy tuoli pystyssä.. Muuten kyllä hyvät tuolit.

Alkuperäinen kirjoittaja beibe:
Heippa!

Olen kanssa hankkimassa syöttötuolia. Mutta Vauvataressa kerrottiin, että Hauck Alphat on loppu, eivätkä tietäneet koska seuraava erä valmistetaan. Huutonetissä ym palstoilla niitä pyörii. Mutta paljonko sellainen maksaa uutena? Tietäisin vähän, että paljonko kannattaa maksaa käytetystä.

Kiitos vastauksesta!

Alkuperäinen kirjoittaja tsuptsup:
Alkuperäinen kirjoittaja beibe:
Heippa!

Kiitos vastauksesta!

Yhteistyössä