kokemuksia Ikaalisten kylpylästä ja Titi- nallen talosta??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja susku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

susku

Vieras
kaikkia otetaan vastaan ,vinkkejä yms...ollaan pian lähdössä lasten kanssa (kolme alle kouluikäistä), yötä ollaa hotelli Ikaalissa...Titi nallen talossa ois tarkoitus käydä joku päivä

Todella mukava paikka on Titin talo. Voi maalata, soittaa, liikkua, laulaa, nikkaroida, on eläimiä, on konsertteja, kahvila. Siel on myös puoti missä on Titi tuotteita myynnissä. Suosittelen lämmöllä, monta kertaa siellä käyty

suosittelen menemään titi-nallen taloon heti kun se aukeaa, sillä siellä oikeesti vierähtää helposti koko päivä! aivan ihana paikka, lapsen ehdoilla rakennettu eli kaikkea saa koskea ja katsoa ja tekemistä on todella paljon.

Käytiin tuon reilu 2v tytön kanssa kuukausi sitten Ti-tiä moikkaamassa. Oli tosi kiva paikka. Tasatunnein oli järjestetty jotain yhteisohjelmaa (musiikkihetki, ulkoleikkejä ym). Talossa riitti paljon tekemistä, koettavaa ja nähtävää. Kaikki nalletkin tavattiin.
Suosittelen!

Ja minä suosittelen haun käyttämistä. Viikosta toiseen tulee sama kysymys ja mammat vastailee. Eikö keksittäisi muitakin kysymyksiä ja juttuja välillä, eikös vain?

Kokeekohan meidän ipanat jonkun trauman kun ti-tinallea kööreineen ei meillä katsota/kuunnella :/.
Mulle vaan se ti-tinallen luoja on vaan jotenkin punanen vaate. En osaa edes sanoa mikä mua tökkii siinä naisessa tai mitä se olisi tehnyt mitä inhoan mutta mä en vaan voi tunteelleni mitään...

Yhteistyössä