Kokemuksia Ikaalisten kylpylästä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "aap"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

"aap"

Vieras
Onko teillä kokemuksia ikaalisten kylpylästä?

Millainen kylpylä on vauvan kannalta (onko rittävän puhdasta)?

Missä osassa kylpylää kannattaisi majoittua - netistä saamani mielikuvan mukaan mieluiten Hotelli Ikaalia (huoneet uusittu 2008) osassa mutta miten käytännössä? Vaihtoehdot siis päärakennus maininki, hotelli ikaalia, kylpylä-hotelli tai hotelli terme.

Huoneista on sanottava että kun rakennukset on rakennettu joskus 60-70 -lukujen taitteessa, niin ei se remontoiti kamalan paljon asiaa auta. Me oltiin Kylpylä-Hotellissa ja se nyt on ihan kuin jostain DDR:stä ne huoneet. Mielestäni siinä hotellin päärakennuksessa ovat "tasokkaimmat" huoneet.

Kylpylän osuus sen sijaan ansaitsee hyvät pisteet, lastenallas on kiva ja matala, minun lapseni oli noin 1v 3kk kun käytiin ja tuo lastenallas oli aivan huippu. Mielestäni kylpylä oli oikein soveltuva lapsiperheelle ja vauvaperheelle.

Mutta tosiaan majoittumisen taso ei ole päätähuimaava, jos sen ei anna häiritä niin nuo Kylpylä-Hotellin huoneetkin ovat ihan okei, kun sinne saa viedä omiakin eväitä mukaan (huoneissa jääkaapit ja mikrot).

[QUOTE="vieras";22858953]Huoneista on sanottava että kun rakennukset on rakennettu joskus 60-70 -lukujen taitteessa, niin ei se remontoiti kamalan paljon asiaa auta. Me oltiin Kylpylä-Hotellissa ja se nyt on ihan kuin jostain DDR:stä ne huoneet. Mielestäni siinä hotellin päärakennuksessa ovat "tasokkaimmat" huoneet.

Kylpylän osuus sen sijaan ansaitsee hyvät pisteet, lastenallas on kiva ja matala, minun lapseni oli noin 1v 3kk kun käytiin ja tuo lastenallas oli aivan huippu. Mielestäni kylpylä oli oikein soveltuva lapsiperheelle ja vauvaperheelle.

Mutta tosiaan majoittumisen taso ei ole päätähuimaava, jos sen ei anna häiritä niin nuo Kylpylä-Hotellin huoneetkin ovat ihan okei, kun sinne saa viedä omiakin eväitä mukaan (huoneissa jääkaapit ja mikrot).[/QUOTE]

Kiitos vinkeistä! Ihan mukavaa kuulla, jos itse kylpylä on kuitenkin suht ok. Mikäli yöpyy siellä, voi sitten asennoitua asiaan oikein jo etukäteen.

Onko muita, jotka olisivat yöpyneet siellä? Onko joku yöpynyt tuolla Hotelli Ikaaliassa?