V
"vieras"
Vieras
Oletteko käyneet? Mitä tykkäsitte? Ruuat, altaat? Lapset kohta 4v ja 10v ja ajateltiin, jos mentäisiin..
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Näiden vastausten jälkeen teidän pitää varmastikin mennä itse kokeilemaanEn kyllä ymmärrä mitä roskaa siellä altaiden pohjalla vois olla,ite en ole koskaan yhtään roskaa nähnyt siellä.
Siellä oli hiekkaa ja laastareita ja jotain muuta pientä sälää, josta en halunnut sen enempää ottaa selvää... Yhdessä kohtaa huomasin tämän roskaisuuden, en tarkastanut kaikkia altaita pohjia myöten, mutta kyllä uimahalut katos ja lähdettiin pois.
Mahtaako olla kyseessä sama paikka,koska Ikaalisten kylpylässä ei ole kuin yksi iso allas,lasten allas ja ulkoallas?Sekä ihan pieni vauva-allas. Ihan oikeesti,siellä on siistiä,harmi että olette sattuneet sinne juuri sillon kun on ollut hiekkaa ja laastari altaan pohjalla.(Paljonkohan ne maksais mulle mainosrahaa kun tietäisivät kuinka kehun ja puolustan)
Kysy, jos saisitte ilmaisen käynnin?Roskat oli kertyneet siihen kohtaan, missä se virtaus loppuu, ison altaan lastenaltaan puoleiseen päätyyn siis. Ja oli siellä enemmän kun yks laastari... Muuten kyllä tykkäsin paikasta. Meidän lapset on jo isompia kuin ap:n, joten eivät ehkä viihtyisi, mutta kun olimme kaksistaan lemmenlomalla, niin puitteet olivat ihan mukavat ja pienemmät lapset varmasti tykkää! Silti siellä oli roskia ja hieman kuluneen näköistä.
Huoneet ovat aikansa eläneet, kylpylä siisti. Asiakaspalvelun taso vaihteli: respassa oli todella ystävällinen palvelu. Aamiaisella tuli lapsillekin huono olo: kuulivat kun miestarjoilija moitti äitiä * lihavaksi akaksi* ja moitti, kuinka tulimme myöhään aamiaiselle. Aamiainen oli siis klo 10 asti, mitä meille ei oltu kerrottu, joten syöminen meni yli 20. Tiedoksi miestarjoilijalle,jos luet tätä, että olen synnyttänyt 5 kk sitten, joten pari lisäkiloa on vielä. Tuntuu, etten kuitenkaan ole niin läski, että miestarjoilijan viha johtuisi siitä. Vaihda alaa
Huh huh. Paremmissa hotelleissa aamiainen on ainakin lomakaudella 11 asti, kansainvälisestikin. Asiakkaan ei myöskään kuulu selvittää aamiaisaikaa!Mitä ikinä tuo loppuosa tarkoittaakin.. Mutta kyllä nuo voi itsekin selvittää ellei kukaan huomaa kertoa. Harvemmin aamiaiset on klo 11 asti, jos koskaan. Pitäisi ihan maalaisjärjelläkin siis ymmärtää että aamiainen on yleensä välillä 6:30-10. Hotellissa kuin hotellissa.