Kokemuksia Ikean Beddinge vuodesohvasta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "hei"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"hei"

Vieras
Kaikenlaisia kokemuksia Ikean beddinge vuodesohvasta vaahtomuovipatjalla... Toki saa kertoa miksi kannattaisi ostaa parempi patja... tai jos kyseistä sohvaa ei kannata ostaa ollenkaan. :)

Ajattelin siis ostaa Lövås patjalla, mutta myös muut patjavaihtoehdot vielä mukana vertailussa. Olisi mukava ennen ostamista kuulla tekeekö kyseisellä vuodesohvalla yhtään mitään... vuodekäytössä olisi satunnaisesti ja istuinkäytössä lähes jatkuvasti (kakkossohvana).

minulla on ikean beddinge vuodesohva ollut jo 6-7 vuotta ja nukun siinä joka yö. Aivan mahtava sohva. Vaahtomuovi patja sopii minulle oikein hyvin, ainoa juttu on se että siihen jää vuosien myötä painaumat siinä kohtaa missä nukkuu keskivartalon kohdalle joka on raskain osa ruumista. Mutta olen myös huomannut että jos käännyn toisin päin niin patjan muoto pikkuhiljaa muuttuu niin että painaumat on sitten siinä kohtaa missä silloin nukun.

Ei myöskään kannata ottaa mitään monimutkaista päällystä vaan sellaisen jonka saa siihen helposti. Itse olin ostanut sellaisen minkä luulin olevan helppo, mutta oikeassa käytössä huomasin että liian monimutkainen ja lisäksi se piti pestä kemiallisesti (ikealla on sellaisiakin mitkä voi pestä pesukoneessa). Joten ostin siihen sitten myöhemmin ikeasta sellaisen kivan päiväpeiton jota käytän siinä päällä silloin kun se on sänkynä tai sohvana.

tuli vielä mieleen että jos käyttää pelkästään sohvana niin sitten sillä päällyksen monimutkaisuudella ei varmaan ole hirveästi väliä mutta jos joka päivä sitä laittaa pari kertaa edestakaisin niin sitten kannattaa miettiä helpoutta.
Sohva on myöskin todella iso, eli täydellinen ja sen selkänojan saa kahteen eri asentoon.

Yhteistyössä