Kokemuksia itkuhälyttimistä kaivataan!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minttuliepu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

minttuliepu

Vieras
Merkki, hinta, hyvät ja huonot puolet? kuinka paljon teillä ollut hälyttimelle käyttöä jne... Meille itkuhälytin tulis tarpeeseen mutta mikä kannattaa ostaa...? Kiitos jo etukäteen jos joku viitsii auttaa! =)

Meillä on ollut lainassa Philipsin itkuhälytin. Molempiin sai pattereiden lisäks latauslaitteet. Itse olen lataillut vain omaa hälytinosaa. Käytössä on ollut kovasti, tyttö nukkuu 2 päikkärit ja asutaan 2. kerroksessa kerrostalossa eikä tyttö nuku kuin ulkona pihalla. Parvekkeella vain myrskyssä, sisällä vain kipeänä.
Nyt tyttö 1v2kk ja pitää luovuttaa hälytin pois. Täytyy ilmeisesti hankkia uusi sillä päikkärit nukutaan edelleen pihassa.
Harkitsen radiopuhelimen ostoa, sellaista jossa on itkuhälytin. Kaveri löysi hyvän ja pienen netistä. Valitettavasti en muista mallia.
Joskus alussa ajattelin että olis hyvä jos voisin omasta laitteesta puhella heränneelle vauvalle ja rauhoitella ennenkuin ehdin vaunuille mutta kai se olisi ollut turha toiminta. Ajattelen että radiopuhelinta voi käyttää muulloinkin, vaikka jos tyttö on leikkimässä jossain lähistöllä, kantama kun on aika hyvä.

Meillä esikoinen täyttää nyt kolme vuotta ja se on edelleen käytössä, kun ei myöskään nuku muualla kun pihassa. (asumme omakotitalossa) lapsi on oppinut sen, että kun herää, niin hän sanoo itkuhälyttimeen "äitii, olen hereillä. tule hakemaan". sitten haen lapsen pois rattaista.
olen kokenut kyseisen laitteen hyödylliseksi. saapahan vahemmat rauhassa olla ja odottaa että lapset herää, eikä koko ajan kyttää rattaiden vieressä.

Meillä käytössä Philipsin perusmalli. toimii patteireilla tai verkkovirralla. ajaa asiansa mutta kaipailin laitteeseen sitä merkkivaloa jos ääni yltyy kovaksi (esim imuroidessa ois hyvä). meillä oli aikas rauhatonta ulkosalla (siis paljon ääntä) ja tyttö nukkui huonosti joten joka nirahduksesta sit piti pompata ulos. muuten ihan hyvä ja varmatoiminen perusvehje, saatiin kaupanpäällisiksi,kun tilattiin yks "vauvalehti" ! :D

Yhteistyössä