Kokemuksia kääpiöhamsterista?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Häkki tai muoviterrario on ollu hyvä. Juoksupyöräksi on kätevä sellanen muovinen ja umpinainen, ei sitten satu niin helposti niitä jalkojen poikki menemisiä. Koppi ja ruoka kippo ja juomapullo, ehkä nuolu kivi jossa mineraaleja.
Puruja ja ruokaa. Pesä aineta saa vaikka tunkaisemalla häkkiin muutaman vessapaperinpalan.

Mulla on ollu uroksia ja naaraita. Talvikkoa ja roborovskia.
Ja parhaiten ihmisiin ja lapsiin ja niiden käsittelyyn on tottunu roborovski urokset, ovat myös purreet vähiten ja ovat eniten päivällä hereillä.

Nukkuu ja syö... Ainakin omani on aikamoinen laiskuri kuten emäntäsäkin... Ei tykkää juosta pyörässä. On aika pieni ja muuten vilkas joten ei oikein sovellu pienten lasten käsiteltäväksi. Mutta suloinenhan tuo on.
Häkiksi kannattaa ostaa Duna muoviterraario.

Voi ei. miä taas niin kovast haluaisin hamsterin :/ Mulla ei oo ollu pikku hamsterii pitkää aikaa. Ku ei noit roboi joka paikast taho saaha. Ja vaaviki tulos maaliskuussa ja koira silloin jo kolmevuotias. Oliskohan siit kamalast vaivaa. Jotenki tulee kyl mielee et voi olla taas ongelmii ton koiran kaa sit...

Terraario, paljon purua, putkia, korsia,heinää(eivät syö, mutta nakertavat/rakentavat pesän) Kääpiöt ei nauti käsittelystä, niinpä niiden hoito on suurimmaksi osaksi ruokkimista ja katsomista. Kasvatin venakkoja ja campbelleja ja olipa meillä myös kinkki ja roboja :D Puurot ja piltit herkkua. Eikä muuten sitten mtn juoksupyöriä/ lattialle laitettavia juoksupalloja!

minusta hamsulle paras olin tila on terraario. muovisia hamsteri saattaa jyrsiä ja tukehtua kääpiö hamsteri tarvitsee juomapullon ruokakupin ja virikkeitä esimerkiksi vessapaperi rullia hamsteri tarvitsee myös pesä mökin kääpiöhamsterin herkkuja ovat yleensä piltti ja puurot talvikko sopeutuu kaikkein hyvin aloitelijoille nimittäin robot ovat kovin vikkeliä

Yhteistyössä