Kokemuksia kaksosraskaudesta,jossa toinen kuitenkin tullut pois??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja T
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

T

Vieras
Siinäpä se. Millaista vuoto oli? Jatkuiko raskausoireet vuodon alettua? Oliko kipuja?
Itselläni tilanne se,että clomifenit käytössä,joilla monisikiö raskaus on mahdollista. Sain plussan viikko sitten,nyt kumminkin pientä veristä vuotoa ja kipuja vain vähän..Joten toivoa sopii yhden vielä olevan matkassa.

Itsellä ei kokemusta mutta ystävälläni tuli reilua vuotoa. Oli kuulemma kuin hana olis päällä laitettu kun istui pöntöllä. Oli varma keskenmenosta, mutta kyllä sikiö sisällä edelleen ultrassa oli. Joku "varjo" tai jotein sellaista oli kuvissa näkynyt joten oli ollut kaksosraskaus. Terveen tytön sai.

Mun ensimmäinen raskaus oli kaksosraskaus, jossa toinen pieni tuli varhaisilla viikoilla pois.. Seitsemännellä viikolla tuli keskenmeno. Me oltiin käyty ultrassa, jossa näkyi molempien alkioiden alkaneen kasvaa, mutta ihan muutama päivä sen jälkeen alkoi vuoto. Ja mä olin sitten TODELLA kipeä, olin ihan varma ettei siellä selviä kumpikaan.. Vuotokin oli melko runsasta, tosin niin mulla on aina, oli kyseessä sitten menkat tai jälkivuoto tai mikä tahansa..

Saatiin aika pikaisesti aika ultraan, jossa kuitenkin huomattiin toisen pienen selviytyneen :)

Mulla kokemusta vain kaksosraskaudesta jossa oli veristä vuotoa just noilla viikoilla ja vähän myöhemmin. Olin ihan varma keskenemenosta, vuoto ajoittui just ennen joulua ja vasta joulun jälkeen pääsin ultraan. Molemmat sikiöt elossa ja syke näkyi, vuodon syy jäi selvittämättä.

Jep. Samaa ku edellisillä. Reilua, runsasta vuotoa, keskenmenon tyylistä. Ei mitään pikkutippaa. Vuosi 12 vk saakka. Monillahan vuotaa hieman muutenki, ku verekkyys kasvaa ja kohdunsuukin on verekkäämpi.Lisäks monella alussa vuotaa jos istukka on alkuun vähän kohdunsuunpäällä.
Tsemppiä odotukseen!!

Kiitos vaan vastauksistanne. Mulla on vuoto kyllä ainakin nyt aika vähäistä,outoa? Viikon päästä maanantaina menen ultraan/lääkärin juttusille jokatapauksessa. Sen takia mietin monisikiö raskauden mahdollisuutta kun tätä plussaa edeltäneessä kierrossa,lääkäri totesi ultrassa kahden munasolun irronneen ja kolmaskin oli näkyvissä..Huomenna varmaan sitten hcg pitää mennä otattamaan,soitan aamulla naistentaudeille.

Yhteistyössä