Kokemuksia kun ihanan tuntuinen mies on joko oikeasti ihana tai paljastuukin hirviöksi..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Emilyn
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Emilyn

Aktiivinen jäsen
27.06.2006
13 840
2
36
Tuli tuosta parin kk seurustelu ja vauva - ketjusta mieleen.

Onko miehesi ollut kuin unelma alussa ja ollut sitä jatkossakin?

Ja jos ihana mies on paljastunut alistavaksi joko pelkästään henkisesti tai myös fyysisesti, niin onko ollut mitään viitteitä niistä piirteistä alussa..

Pohdin, kun muutaman kuukauden suhde syksyllä meni lopulta miten meni, mies joka oli mielestään vastaan sairaalloista mustasukkaisuutta osoittautuikin itse sellaiseksi ja käytös ihan uskomattomaksi.. viitteitähän siitä alkoi tulla, kun mustasukkaisuutta ilmeni. Ja ne raivarin puuskat esim. baarissa, uskottelin tovin itselleni että "se oli vain yksi kerta.." Muutama kerta sitten riittikin minulle, en jäänyt odottamaan enempää jatkoon. Lisänä hän mustamaalasi minua jo suhteen aikana muille, alkoi kehitellä tarinoita siitä kuinka kuulemma todellakin teen jotain josta hänellä olisi aihetta olla raivoissaan (ja vietin kuitenkin kaiken vapaa ajan hänen seurassaan) :headwall: Eli aikamoista kieroilua. Eron jälkeen kävi ilmi että oli käyttäytynyt exiään kohtaan samalla lailla..

Vaikkei juttu kauaa kestänyt niin tavattuani tämän nykyisen liian hyvää ollakseen - totta olen huomannut että olen välillä tosi epäilevä ja tunnen sisälläni pelkoa siitä, että hänestä jotain paljastuisi.. vaikka olen tavannut sukulaisia, kavereita ja kuullut heiltä vain hyvää miehestä niin ehkä sitä suuremmalla syyllä alitajunnassaan pelkää että jotain paljastuisikin :whistle: :ashamed:

En tiedä.

Kun juttu riippuu myös kemioista.

Toinen ei vaan sovi toiselle.

Mä olen aika tullut kohtuukelvosti toimeen kaikkien kanssa, mutta ehkä se johtuu siitä, että hallitsen sen lähes täydellisesti.

Niin joo, mutta Äijä oli alusta asti :heart: ja on yhä.ö

ei ole paljastunut- toki joidenkin mielestä mies voi muttua 10v seurustelun jälkeen, mutta itse en todellakaan siihen usko (jos kyseessä ei ole alkoholismi, aineiden/lääkkeiden käyttö tai sairaus) ei ihmisen persoonallisuus noin vain muutu. Joku syy siihen täytyy olla.

Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
Töllin Ruusa

Ai sairaalloinen mustasukkaisuus voi johtua kemioista? :o hurjalta tuntuu, jos joku uskoo asian olevan noin.. mun mielestä se on ihmisen luonteesta kiinni.

Mä olin edellisessä suhteessani -ja etenkin sen loppupuolella- sairaalloisen mustasukkainen.

Vaan en nyt.

Mulla on kokemusta yhdestä miehestä, joka oli ihan täydellinen, puhui tunteistaan ja kertoi miten palasvati mua rakastaa, kirjotti jopa runoja... sävelsi biisejä mukamas siis mulle. No, kaikin puolin oli ihan ulnelma, siis en mä voinut kuvitellakaan et sillä oli jokin hämärä puoli. Oli niin täysin uskoutunut mulle siis, että melkein jo ahdisti kun tuntui ettei sillä edes ole muuta elämää enää kuin minä ja se meidän rakkaus oli todella parasta mitä hänellä koskaan elämässään oli tapahtunut.

No totuus oli toista, hänelle odotti toinen nainen lasta samaan aikaan, hänet oli tuomittu erinäisistä jopa vakavista rikoksista, velkojat oli perässä, välitti kiellettyjä aineita... Ja loppujen lopuksi oli jopa väkivaltainen.

Mä olin ihan shokissa kun kaikki tuo paljastui, kun elämääni ei tosiaan ole kuulunut ikinä rikolliset jne. Tuntui aivan uskomattomalta kenen kanssa olin aikaani viettänyt, tietämättä yhtään millaista elämää hän todella eli.

Luojan kiitos, päästyäni hänestä eroon ei olla vahingossakaan missään tavattu. Mutta kesti kyllä aikansa löytää takaisin luottamus ihmisiin tuon kokemuksen jälkeen. Ehdittiin siis jopa kihlautua.

Minäkin olen sitä mieltä, että mikä sopii toiselle ei välttämättä sovi toiselle. Tietysti on näitä patologisia tyyppejä, jotka tarvitsisivat hoitoa. Kun tapasin mieheni kymmenen vuotta sitten, tiesin, että tuon ihmisen kanssa haluan viettää lopun elämääni. Minulta ei menneet jalat alta, enkä leijaillut taivaissa, vaan minulla oli hyvä olla, enkä epäillyt suhdettamme hetkeäkään. Ja samanlainen olo minulla on yhä.

Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
Töllin Ruusa

Ai sairaalloinen mustasukkaisuus voi johtua kemioista? :o hurjalta tuntuu, jos joku uskoo asian olevan noin.. mun mielestä se on ihmisen luonteesta kiinni.

Mä olin edellisessä suhteessani -ja etenkin sen loppupuolella- sairaalloisen mustasukkainen.

Vaan en nyt.

Hmm, joskus voi olla aihettakin olla jos toinen vehtailee jotain mutta sitten jos toinen ei ole missään tekemisissä vastakkaisen sukupuolen kanssa niin siinä tilanteessa ei ihan pelkistä kemioista ole enää kyse..

Yhteistyössä