Kokemuksia kup.kierukan poistosta ja raskautumisesta

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja PojanÄiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

PojanÄiti

Jäsen
04.09.2007
52
0
6
Siis kokemuksia kyselisin, et kuin pian on raskautunu kierukan poiston jälkeen, ku itellä on kuparikierukka ja pitäs se poistaa. Tarviiko yhet menkat olla välissä vai ovuloikohan jo heti (tiedän yksilöllistä, mut kokemuksia kyselen silti). Mitä teijän lääkäri on antanu ohjeeksi?
 
en enää muista tarkkoja ohjeita, mitä sain, mulla kun kuparikierukka otettiin pois v.2002. Siis mulla on hämärä mielikuva, että mulle oltaisiin sanottu, ettei poiston jälkeen tarvitse mitään odotella. Kierukka poistettiin kuukautisten aikana ja mulla oli poiston jälkeen yhdet kuukautiset ennen kuin tulin raskaaksi.
 
tulin raskaaksi toisesta kierrosta kierrukan poiston jälkeen...suositeltiin odottaa yhdet kuukautiset että laskettu aika on helpompi laskea...vaikka ei hormooniehkäisystä ollutkaan kysy... :)
 

Yhteistyössä