Kokemuksia kylpylähotelli päiväkummusta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mahza
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Mahza

Aktiivinen jäsen
19.03.2006
5 120
0
36
Saatiin lasten kanssa semmonen tuettu loma tonne, ja nyt mietinkin että mitä kaikkea siellä on mahdollisuus tehdä? Kävin jo niillä sivuilla tiiraamassa, mutta jos joku on käynyt siellä niin vois kertoa omakohtaisia kokemuksia.
Ja sitä mietin kanssa, että kun ohjelmassa luki lapsiparkki, niin tarkoittaako se oikeasti sitä että voin jättää lapset sinne ja mennä itse vaikka kasvohoitoon? Joo, oon uuno, mutta en ole koskaan ollut lasten kanssa oikealla lomareissulla...
Ja mitä kaikkea pakkaan sinne mukaan? Oon ihan pulassa kun en tiedä... Voiko lapset ottaa omat kellukkeet/uimarenkaat mukaan?

Voi ottaa omat kellukkeet yms mukaan. Lapsiparkki on juuri sitä varten, että voit käydä vaikka hoidossa itseksesi.
Päiväkumpu ei ole viihdekylpylä, joten kannattaa asennoitua siihen, että se on hiljainen ja rauhallinen paikka. Ruoka on todellakin hyvää, allasosasto kattaa kaksi uima-allasta ja porealtaan. Mutta hyvä ranta hiekkapohjineen 100m päässä ja rannan tuntumassa toimii hupikumpu yritys johon voi ostaa rakkeet lapsille. Sieltä löytyy vesiliukumäkiä, pomppulinnoja, toukkajuna ym kivaa ohjelmaa lämpimälle kesäpäivälle.
Hotellihuoneissa samavarustelu kuin normaalisti hotellihuoneissa, vuodeliinat ja pyyhkeet löytyy, kylpytakkeja voi vuokrata erikseen. Lapsille löytyy sisätiloista leikkitila joka on sama tila kuin missä lapsiparkkikin on. Ja iso monitoimihalli jossa voi pelailla erilaisia pelejä hallin ollessa vapaana.
Hoidoita, niitä kannattaa tilata etukäteen ettei tule ikävä yllätys kun kaikki ajat jo menneet, hotellissa nimittäin myös kuntoutustoimintaa joten hoitoja voi olla niukasti saatavilla. Samalla kannattaa kysyä sopiiko ne lapsiparkki aikaan jotta saa hyödyn siitä irti. Lapsiparkki aiemmin ollut sen 2-3h päivässä vain.
Mitä muuta haluat tietää? :)

Sitte meitä on kaksi uunoa siellä, mekin sinne maanantaina suunnataan :) Vähä jänskättää just kaikki tollaset käytännön asiat :D Se lapsiparkki ei kauheesti mua lohduta, kun oli 3-6 vuotiaille ja mun pienempi 1 v 4 kk. Mut saa isompi puuhaa ja kavereita varmasti sieltä! :)
Siellähän on toi vaatteiden pesumahdollisuus (lueskelin esitteestä) niin varmaan perusvaatteilla pärjää, ja tietty lämpimämpää/kurakelivaatetta jos on pieniä lapsia. Mua jännittää miten saan ajan kulumaan, kun joudutaan Turun suunnasta tulemaan bussilla sinne, kun ei ole autoa ja ainut bussi menee klo 8 Karjalohjalle ja on perillä klo 10 :O Ja esitteessä oli, että huoneet jaetaan klo 14 alkaen.. Saisikohan sinne johonkiin vastaanottoon jätettyä matkatavaraa siksi aikaa? Jos olis lämmintä, vois mennä uimaan vaikka..

Yhteistyössä