Kokemuksia lasten saamista lahjoista (toimittaja kysyy)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pikkujuttu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

pikkujuttu

Uusi jäsen
09.10.2006
23
0
1
Hei! Olen Kaksplussaan kirjoittava vapaa toimittaja, ja haeskelen joulukuun lehteä varten äitien/isien kokemuksia lasten saamista lahjoista - synttärilahjat, joululahjat, vauvalahjat... Pieniä tarinoita joko täysin pieleen tai täysin nappiin menneistä sukulaisten, tuttavien tai mikä ettei isän/äidinkin hankkimista lahjoista. Ostiko teilläkin pappa 1-vuotiaalle rattikelkan? Vai mummu 5-vuotiaalle vaatelahjan, joka ei olisi voinut vähempää kiinnostaa, mutta josta äiti tykkäsi kovasti?

Lehteen päätyvät tarinat julkaistaan nimettöminä, mutta tarvitsisin tunnistetiedoiksi kertojan ja lapsen/lasten iät. Tarinoita voi lähettää suoraan sähköpostiini elina.teerijoki@pp1.inet.fi perjantaihin 27.10. saakka. Suurkiitos kaikille vastaajille jo etukäteen!

Meillä mummu toi tuliaisina iiiison tikkarin, vaikka juuri edellisellä vierailukerralla oli neuvonut, että ei pidä antaa lapselle liikaa namia kerralla, kun tulee massu kipeäksi (niin kuin tuleekin).

Meillä tyttö sai 11kk iässä kummisedältä lahjaksi muumipyyhkeen.Ei itse silloin osannut iloita pyyhkeestä-äiti sen sijaan ajatteli että mukava olla lapselle muumipyyhe pyllypyyhkeeksi.

Meidän suvussa on musikaalista porukkaa.. Mm. 22-vuotiaalla veljelläni on bändi, jossa hän itse soittaa rumpuja. Poikani syntyi _02 ja oli ensimmäinen lapsi meidän sisarusparvesta. Kovasti eno poikaa odotteli, että saisivat bändiin "uuden jäsenen"..
Hän on nyt omat eläkepäivänsä turvannut, kun osti pojalleni/kummipojalleen OIKEAT rummut 1-vuotislahjaksi. On ne sellaiset lasten kokoa olevat, mutta oikeat. Ajattelin tietysti, että voi mennä muutama vuosi ennenkuin tulee käyttöön, mutta samantien ne kasattiin ja käyttö ollut ahkeraa. Nyt 3v10kk ja soi jo melko hienosti..
Voi kaksikymppisenä sanoa, että on soittanut rumpuja 19 vuotta. B)

Yhteistyössä