Kokemuksia Lontoon camden-marketista?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja london
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

london

Vieras
Tällä Lontoon reissulla ajattelin koululaisten kanssa käydä camden-marketissa. Millaisia kokemuksia teillä sieltä on? Mihin kannattee kiinnittää huomio ja mitä siellä ehdottomasti pitää syödä/ostaa/katsoa?

Ja riittääkö pari tuntia? Aamulla mennään ensin London zoohun ja sit pitäis regents parkkikin tsekata.. Ehtiikö kaiken tuon yhtenä päivänä..Lontoossa ollaan neljä päivää.

Kyllä mä itse saan Camdenissa kulumaan useita tunteja, sisältää toki kahvilassa ja pubeissa notkumista...mä en menis samana päivänä Zoohon ja Camdeniin vaikka ne toistensa läheisyydessä sijaitsevat. Niiden välillä kulkee ihana kanavanranta, kannattaa kävellä! Zoo on tosi iso ja siellä menee tunteja. Kantsii muistaa et Zoo menee kuudelta kiinni.

Camden on valtavan iso paikka. Siellä on laatuantiikkia ja samaa t-paitaa kuin laspalmasin torilla sujuvasti rintarinnan. Ehkä en koululaisten kanssa menisi samana päivänä zoohon ja camdeniin minäkään koska kävelyä tulee niin paljon. Camdenissa on oma tunnelmansa, joten siellä voi vain hengailla. Muistakaa pitää laukusta kiinni: se on taskuvarkaiden paratiisi.

Kahden minkäikäisen koululaisen? Kahden lukiolaisen koululaisen kanssa Camdenissa voi viettää viikon...

No juu. Camcen on siis nähtävyys sinänsä, kaikkineen. Kahdessa tunnissa ehdit nähdä jonkun osan, tai juosta kaiken läpi näkemättä mitään. Molemmat vaihtoehdot varmaan elämyksiä sekä sinulle että lapsille. C*amden ei ole suorittamisen paikka, vaan hengailun, eläytymisen, katselun, kuuntelun ja semmoisen yleisen läsnäolon...

Kivaa matkaa!

Viimeksi oli Camdenissa niin kova ryysis, että kadutti sinne meno. Ei meinattu päästä nimittäin edes takaisin metrolle, ihmisiä tuli jatkuvalla syötöllä lisää.

Tarjonta oli aika markkinamaista. T-paitaa jne. Oli toki jotain kivempaa uniikkiakin, jos jaksoi seikkailla. Itse en siellä kuitenkaan loppujaan pitkään jaksaisi olla.