Kokemuksia Lumia/Samsung/Iphone

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "kolmen äiti"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

"kolmen äiti"

Vieras
Ois kännykän osto huomenissa edessä ja vaihtoehtoina on Lumia 920, Samsung S3tai Iphone 5. Kellään näistä kokemuksia, hyviä/huonoja? Vähän olen kallistumassa Iphonen puoleen, sen pieni koko miellyttää, mutta Applen vehkeet on ennestään vieraita.

Samsung s3 galaxy mini.
Tosiaan samankokoinen kun iphone, ei siis niin jättiläistä laattaa kädessä :D Pystyy jopa yhdellä kädellä puhelinta käsitellä.
Itselläni ollut tähän asti aina vaan nokiaa, nyt vaihdoin samsungiin, ja olen tyytyväinen.
Helppo käyttää hetken harjoittelun jälkeen.

Itellä on kokemusta vain iphone 5, muttamoikein tyytyväinen oon ollu. Ainut miinus on se että kun näyttö on pitkänmallinen niin mun lyhyellä peukulla ei ana yllä kunnolla koko näyttöön, joten yhdellä kädellä käyttö on hieman ontuvaa. 4s oli siinä kielessä parempi että näyttö oli lyhyempi.

Mutta siis, oikein näppärä vehje, ei vaan oo tietoa noista muista että vois vertailla..

Lumiasta ja Samsungista kokemusta. Molemmat hyviä, mutta Lumia jäänyt käyttöön. Iphone jo vähän jälkeenjäänyt, ollut vuosia lähes sama. Sitäkin siis testannut, mutta en omistanut.

Samsung s3 galaxy mini.
Tosiaan samankokoinen kun iphone, ei siis niin jättiläistä laattaa kädessä :D Pystyy jopa yhdellä kädellä puhelinta käsitellä.
Itselläni ollut tähän asti aina vaan nokiaa, nyt vaihdoin samsungiin, ja olen tyytyväinen.

Millanen kamera tuossa on? Hyvä kamera on yks kriteeri, kännykän kameraa kun paljon käytän.

Samsungin aattelin ite hommata :) edellinen puhelin oli myös samsung. Tutuilta kun oon kysyny mielipiteitä, niin lumiaa on haukuttu. Tilttailee kuuleman monilla ja on koko ajan huollossa. Iphoneista en paljoa oo kuullu. Tykkään myös android järjestelmästä.

Samsung s3 galaxy mini.

Sisältä hirveää kuraa tuo puhelin. Sillä ole mitään muuta tekemistä "isoveljensä" kanssa kuin nimi ja ulkonäkö. En suosittele.

Sisältä hirveää kuraa tuo puhelin. Sillä ole mitään muuta tekemistä "isoveljensä" kanssa kuin nimi ja ulkonäkö. En suosittele.

Isoveljestä ei olekkaan kokemusta, joten en osaa vertaa miniä ja tavallista toisiinsa.
Kuitenkin omiin tarpeisiini tämä malli toiminut hyvin :) Puhelut, tekstiviestit ihan simppelihommia. Netti pelaa ja kamera kuvaa, ja navigaattorikin löytyy :D
Mitään kuraa en oo vielä löytänyt.

Yhteistyössä