Kokemuksia minipilleristä Microluton?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vaihtaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Vaihtaja

Vieras
Olisko kellään jakaa kokemuksia näistä pillereistä?? Alkaa olemaan mun viimeinen toivo tää microluton.. Cerazette ja Mini-Pill kokeiltuna eikä kumpikaan sopinut...

voi eii kuulostaa huonolta :/

Cerazetten kanssa alkoi heti tokan tabletin aikaan kuukautiset jotka kesti tauotta 3kk, sitten meni jo hermot ja lopetin. Mini-pill sopi hyvin suht monta kuukautta kunnes yhtäkkiä mulla alkoi tulla kuukautiset 5 päivän välein joten jouduin nekin lopettamaan.

Kamalaa jos ei nuo microlutonitkaan käy :(

[QUOTE="tiitu";26602286]onko AP jo kokeillut näitä?[/QUOTE]

En ole vielä aloittanut... odottelen kuukautisia vielä... ilmeisesti kierto meni sekaisin noista edellisistä minipillereistä joita käytin... Mutta jos ei tän viikon aikana ala niin aloitan sitten ilman kuukautisia....

Mä oon syöny microlutonia vuosia ennen raskautta, ja se sopi hyvin. Eka puoli vuotta tiputteluja mut ei muuta ja se loppu ja söin niitä useamman vuoden about 5 v. Tuon tiputtelun takia meinasin lopettaa mut gyne kannusti jatkamaan vielä ja kyllä kannatti! ei vaikutusta painoon, ihoon, mielialaan. Ainoastaan menkat muuttu niukemmiksi. Microluton on markkinoiden vähän hormoonisin vaihtoehto pillereistä!
Mulle microluton on ainoa vaihtoehto sterilisaation lisäksi.. Kierukka(hormoni) saa aikaan tulehduksen jostain ihmeen syystä ja yhdistelmä pillereitä ei maksa kestä :-(
Sit lopetin pillerit ja tulin raskaaksi parin kolmen kierron jälkeen :-)
Ja nyt alotin taas microlutonit. Ja tiedän tiputtelun olevan edessä mut nyt en edes mieti lopettavani koska pilleri on oikeesti hyvä! Ehkäisy toimii. Suosittelen kokeilemaan ja odottamaan rauhassa, koska kyseessä on hyvä pilleri

Yhteistyössä