N
"nonni"
Vieras
Jos hyvin käy, saisimme toisen lapsen reilun 5 vuoden ikäerolla ensimmäiseen. Mustasukkaisuuden uskon olevan voimakasta, koska tyttö on saanut olla ainoana pienen ikänsä ja nyt jo on mustasukkainen kun esim. isi ja äiti halaa toisiaan 
Mitenkä itse olet jaksanut kun ikäero ollut noin suuri. Onko tullut jotakin ongelmia ikäerosta johtuen?
Kiitos.
Mitenkä itse olet jaksanut kun ikäero ollut noin suuri. Onko tullut jotakin ongelmia ikäerosta johtuen?
Kiitos.