Kokemuksia näistä? Rattaat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Emiilia
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Meillä oli noi. Simahtivat keskelle katua. Eikä ollu ylikuormaa! Käytössä ehti olee alle 10x. Ja siis poika painoi tuolloin 6-7 kiloa, tavarakorissa ei ollut mitään. Siitä oli kai joku ruuvi löystyny. Että periaatteessa (yks ohikulkija pysähtyi katsoo ) ois saanu korjattua. Mutta mua suututti niin että jätin ne roskiin ja ostin samalla reisulla Gracot. Ne on toiminu tosi hyvin

Selkänojaa ei saanut aivan makuuasentoon ja pystyimmässä asennossakin oli lapsella huono olla, kun ei ollut tarpeeksi pystyssä selkänoja. Suosittelisin sijoittamaan muutaman kympin enemmän ja hankkimaan Carena Easyt, ne on hyvät!

Alkuperäinen kirjoittaja hannamaria:
Meillä oli noi. Simahtivat keskelle katua. Eikä ollu ylikuormaa! Käytössä ehti olee alle 10x. Ja siis poika painoi tuolloin 6-7 kiloa, tavarakorissa ei ollut mitään. Siitä oli kai joku ruuvi löystyny. Että periaatteessa (yks ohikulkija pysähtyi katsoo ) ois saanu korjattua. Mutta mua suututti niin että jätin ne roskiin ja ostin samalla reisulla Gracot. Ne on toiminu tosi hyvin

Ei tullut mieleen laittaa takuuseen korjaukseen?

Siis ihan kauppakeskus/keskusta pörräämiseen mäkin noita aattelin. Meillä on kuitenkin kunnon rattaat, scootterit ja yhdet gracot. Noi gracot on siniset ja 4vuotta vanhat, joten tekis mieli ostaa tuolle neidille, viimeiselle lapselle, niin oikeen tommoset neiti hörhelörattaat.

Alkuperäinen kirjoittaja Lokki:

Sitä minäkin ihmettelen. Minä maksatan kyllä roskan myyjällä ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Työäiti:
Alkuperäinen kirjoittaja Lokki:

Sitä minäkin ihmettelen. Minä maksatan kyllä roskan myyjällä ;)

Tjaah, sen verran tähän kommentoin kun näköjään on tullu vastauksia vielä, että olihan ne yli 1v vanhat kun noin kävi. Mutta siis käytössä alle 10x. En mä niitä juurikaan käyttäny

Ei ole kokemusta tuosta Carenan mallista, mutta meillä oli toiset saman merkin kuomurattaat, eikä ollut laadussa kehumista. Jäi sellanen mielikuva koko merkistä että on vähän semmonen halpismerkki ja laatu on välilllä sen mukaisesti satunnaista..

Hyvän näköset ja periaatteessa toimivat ja kätevät, mutta uutena jo tuli vikoja ja maahantuoja ihan näkemättä vaihto osia suoraan, eli siis ilmeisesti tiedossa on sielläkin että seassa on sutta ja sekundaa.