Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja hannamaria:Meillä oli noi. Simahtivat keskelle katua. Eikä ollu ylikuormaa! Käytössä ehti olee alle 10x. Ja siis poika painoi tuolloin 6-7 kiloa, tavarakorissa ei ollut mitään. Siitä oli kai joku ruuvi löystyny. Että periaatteessa (yks ohikulkija pysähtyi katsoo ) ois saanu korjattua. Mutta mua suututti niin että jätin ne roskiin ja ostin samalla reisulla Gracot. Ne on toiminu tosi hyvin
Alkuperäinen kirjoittaja Lokki:Alkuperäinen kirjoittaja hannamaria:Meillä oli noi. Simahtivat keskelle katua. Eikä ollu ylikuormaa! Käytössä ehti olee alle 10x. Ja siis poika painoi tuolloin 6-7 kiloa, tavarakorissa ei ollut mitään. Siitä oli kai joku ruuvi löystyny. Että periaatteessa (yks ohikulkija pysähtyi katsoo ) ois saanu korjattua. Mutta mua suututti niin että jätin ne roskiin ja ostin samalla reisulla Gracot. Ne on toiminu tosi hyvin
Ei tullut mieleen laittaa takuuseen korjaukseen?
Alkuperäinen kirjoittaja Työäiti:Alkuperäinen kirjoittaja Lokki:Alkuperäinen kirjoittaja hannamaria:Meillä oli noi. Simahtivat keskelle katua. Eikä ollu ylikuormaa! Käytössä ehti olee alle 10x. Ja siis poika painoi tuolloin 6-7 kiloa, tavarakorissa ei ollut mitään. Siitä oli kai joku ruuvi löystyny. Että periaatteessa (yks ohikulkija pysähtyi katsoo ) ois saanu korjattua. Mutta mua suututti niin että jätin ne roskiin ja ostin samalla reisulla Gracot. Ne on toiminu tosi hyvin
Ei tullut mieleen laittaa takuuseen korjaukseen?
Sitä minäkin ihmettelen. Minä maksatan kyllä roskan myyjällä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Jiscoana:Carenat vaatii öljyämistä säännöllisin väliajoin. Ne kitisee ja nitisee. :kieh: