Kokemuksia nukkamatoista?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ennariina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Ennariina

Aktiivinen jäsen
04.01.2007
2 571
0
36
Suuresti haluisin tuollaisen ihanan ruskean nukkamaton, mitä esim sotka mainostaa lehdessään. Onko teillä kellään kokemuksia matoista, näkyykö tahrat helposti, kannattaako lapsiperheeeseen jossa pieniä lapsia edes ajatella sellaista?

Ei näy tahrat, ihana jalan alla, kaikkea hyvää sanottavaa :) Meillä joku kerma tms. värinä, ja siis vaaleassakaan ei näy tahrat (vaikka lapset 4v ja 1v). Materiaali on jotakin polysysteemiä, sanottiin että hylkii likaa ja pölyä - se sehän passaa meille =)

Itsellä oli sellainen ja siitä irtosi tosi paljon sitä nukkaa. Kun matto lähti pois lattialta, niin sen jälkeen ei ollut nukkapalloja enää niin paljon sohvien alla yms paikoissa.
Jos nyt vaan puhutaan samanlaisesta matosta...

Mä olen siivonnut useampaakin kämppää, missä on sellainen lattialla ja haluan itselleikin! Kevyt siirtää ja kopauttaa pihalla, mutta myös helppo vaan imuroida. Ja tahroja ei ainakaan näkemissäni ole ollut.

Meillä on olkkarissa harmaa. Oikein kiva. Poika vain intoutuu joskus kiskomaan niitä narunpätkiä kun treenailee pinsettiotetta :D
Haaveilen isosta pyöreästä vierashuoneeseen.

Alkuperäinen kirjoittaja hellu:
Meillä hobbyhallista semmonen beige, tosi mukava ja helppohoitonen matto,pehmee ja pörheä!Ei näy lika, pessyt oon painepesurilla eikä oo mikskää menny...

Oot uskaltanut itse pestä? Mietin just tuota pesupuolta, vaikka käsketään pesulassa käyttää niin uskaltaisiko itse varovasti pestä? Tuttuni kaatoi sellaiselle matolle uulema maitokahvia kupillisen ja tiskirätillä oli vain puhdistanut ja sillä hyvä.