Kokemuksia opiskelijoiden pitämistä lapsiparkeista?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja joensuulainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

joensuulainen

Vieras
varsinkin jos joensuulaisia, olisi kiva tietää jotain. Sh, th opiskelijat pitävät viikottain lapsiparkkia, mutta en löydä tietoa...

minkäikäisille?
montako tuntia?
mit siellä tehdään?

ja muutin jos teidän kaupungissa, kuulisin kokemuksia :)

Miesparkit olisivat tosi käytännöllisiä vaatekaupoissa. Siellä äijä istuisi tyytyväisenä formuloita katsellen ja TM:aa lukien sillä välin kun vaimo tekisi tarpeellisia ostoksia.

Alkuperäinen kirjoittaja Tuuljmyllynlämmittäjä:
Miesparkit olisivat tosi käytännöllisiä vaatekaupoissa. Siellä äijä istuisi tyytyväisenä formuloita katsellen ja TM:aa lukien sillä välin kun vaimo tekisi tarpeellisia ostoksia.

Se olisi hyvä idea. Makutuomaria ei kyllä sitten olisi :( tosin ukon mielestä kaikki näyttää hyvälle..

Itse olen ollut tossa lapsiparkissa opiskeljina ollessani joten: Kaiken ikäiset tervettulleita-> nuorimmat mun aikana 4-6kk ja vanhimmat varmaan sen 5-6v. Lapsille voi laittaa oman ruuan mukaan, tai ostaa koululta koulu ruuan. Alkaa muistaakseni 9 aikaan ja kestää 15, ja siis voi hakea aikaisemminkin pois.
Siellä opiskelijat leikkii lasten kanssa, käyvät ulkoilemassa sekä joka kerta erillainen virike juttu esim. liikunnallinen/askartelu. Päiväunia ottavat iästä riippuen vaunuissa tai siellä on sellainen nukkumapaikka (jos siis nukkuu). Hinta 5e/kerta ja ilmoittautumiset viikkoa ennen (yleensä parkkipäivä torstaina). Seuraava parkkipäivä huomenna ja sit 18.11 ( koululta saa lisä infoa, kun en muista nro johon ilmoittaudutaan) :)

Yhteistyössä