kokemuksia ovistesteistä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja anni
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

anni

Vieras
Huhuu kaikki ovistestejä käyttäneet! Ajattelin, että perustan ketjun missä voidaan vaihtaa kokemuksia eri ovistesteistä, testaamisesta ym.

Itse olen käyttänyt mammaksi.fi ovistestejä ja oviksen olen löytänyt harvoin. usein testiin on tullut hieman kontrolliviivaa heikompi viiva, jonka olen tulkinnut ohjeen mukaan negaksi. seuraavana päivä viiva on alkanut edeleen haalistumaan. testin olen tehnyt aamuvirtsasta. onkohan oikeasti vika oviksessa vai voisiko testit hämätä? onko muilla kokemusta mammaksi.fi tikuista? Entäpä muista merkeistä? Onko jollain pärähtänyt plussa raskaustestiin, vaikka ovistikun viivat ovat ennustaneet muuta?

Mukava, että perustit tällaisen ketjun. Minä kirjoittelinkin tuolla alempana haaleista testiviivoista. Olen myös mittaillut aamulämpöjä parin kierron ajan ja saan selvä lämmönnousun juuri sen jälkeen, kun ovisoireetkin on. Positiivisesti luotan enemmän noihin lämpöihin kuin tikkuihin. Saapi nähdä miten käy... =)

Hei!

olen nyt kolmessa kierrossa käyttänyt fertest-nimisiä ovistikkuja. Aamuvirtsasta otetaan tämä testi ja olen joka kerta bongannut kontrolliviivaa hieman tummemman viivan eli olen siis tulkinnut sen plussaksi. Olemme myös ovulaation aikoihin puuhanneet, mutta vielä ei (valitettavast) ole onni meitä suosinut. Toivottavasti pian onnistaisi meitä kaikkia.

Alkuperäiselle:
ovulaatiotahan ei terveillä naisillakaan tapahdu joka kierrossa.

Ja joillain se LH-huippu menee niin nopsaa ohi, että kannattaa testata aamuin ja illoin että saa sen ajankohdan selville.

oli pakko hieman kommentoida tähän ketjuun. viime kierrossa sain ovistikkuihin vain selvästi kontrolliviivaa haaleampia viivoja ja kuitenkin tein eilen positiivisen raskaustestin :-) eli ovistikkuihin ei kannata luottaa aivan 100 %, varsinkin jos tikuttaa vain kerran päivässä. ei muuta kuin tasaista yritystä kierron keskivaiheessa tikutustuloksista huolimatta!

olkoon edelliselle! Olen käyttänyt mammaksia nyt kahdessa kierrossa ja pitempään mittaillut lämpöjä. Lämpöjen nousu ainakin minulla on selkeä ja tae siis siitä, että ovis on tapahtunut. Edellisessä kierrossa tikutin haalean viivan kp 16 ja lämpöjen ja kaikkien selkeiden merkkien (limat, tuntemukset) mukaan ovis oli kp 18, koska kp 19 aamulla lämmöt pompannu. Eilen tikutin vahvan viivan kp 16 taas kerran. Todellakin LH-huippu voi olla nopea ja minusta haalea viiva ainakin minun kohdallani merkitsee positiivista tulosta. Sekään ei takaa ovulaation tapahtumista. Vain lämmöt sen kertovat :)