K
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja mie:Niitä on erilaisia. Halvemmat mallit kuten biltema joka on hyvä peruskärry, siihen mahtuu yksi lapsi ja painoraja on siis se 36kg. Kalliimmissa malleissa mahtuu kaksi lasta kyytiin ja painorajaa voi olla enemmän. Esim. anttilassa on joku peruskärry ja Prismassa taisin nähdä myös viikolla.
Itsellä on Instep merkkinen kallis kärry, johon sopii kaksi lasta ja painoraja on 45kg. Sinne mahtuu pituutensa puolesta vielä mun 122cm eskari =) ja hetki sitte mahtu 2v ja 5v (isompi on siis nyt 6v eikä enää mahdu molemmat tilavasti kyytiin - mahtuu mut ovat sillit suolassa fiiliksellä siellä) . Tässäpä mun kommentti, että suunnilleen elämäni paras ostos ever :heart: päivääkään en oo katunu investointia![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Jellonainen:Alkuperäinen kirjoittaja mie:Niitä on erilaisia. Halvemmat mallit kuten biltema joka on hyvä peruskärry, siihen mahtuu yksi lapsi ja painoraja on siis se 36kg. Kalliimmissa malleissa mahtuu kaksi lasta kyytiin ja painorajaa voi olla enemmän. Esim. anttilassa on joku peruskärry ja Prismassa taisin nähdä myös viikolla.
Itsellä on Instep merkkinen kallis kärry, johon sopii kaksi lasta ja painoraja on 45kg. Sinne mahtuu pituutensa puolesta vielä mun 122cm eskari =) ja hetki sitte mahtu 2v ja 5v (isompi on siis nyt 6v eikä enää mahdu molemmat tilavasti kyytiin - mahtuu mut ovat sillit suolassa fiiliksellä siellä) . Tässäpä mun kommentti, että suunnilleen elämäni paras ostos ever :heart: päivääkään en oo katunu investointia![]()
Kyllä Bilteman kärryynkin mahtuu kaksi lasta. Mutta tosiaan kypärä päässä vajaa 120-senttinen ei enää oikein mahdu kyytiin.
Alkuperäinen kirjoittaja mie:En siis tosiaan omista sellaista halpiskärryä ja olen vaan käynyt katselemassa tuota kaupassa Bilteman kärryä siis se on niin rimpulan näköinen halpiskärry, että eipä tullu mieleen ostaa, mut onhan niille ostajakuntansa. Noihin parempiin malleihin joita on myynnissä siis mahtuu kaksi lasta myös PITUUTENSA puolesta hyvin. Piti korostaa koska niin käärkkäästi puutuit![]()
Alkuperäinen kirjoittaja .:Kysyn tässä samalla että onko kärry naiselle raskas vetää, varsinkin jos on vaihtteeton pyörä ? Kyytiin olisi menossa yksi 3 v ja satunnaiset kauppaostokset.
Alkuperäinen kirjoittaja Jellonainen:Alkuperäinen kirjoittaja mie:En siis tosiaan omista sellaista halpiskärryä ja olen vaan käynyt katselemassa tuota kaupassa Bilteman kärryä siis se on niin rimpulan näköinen halpiskärry, että eipä tullu mieleen ostaa, mut onhan niille ostajakuntansa. Noihin parempiin malleihin joita on myynnissä siis mahtuu kaksi lasta myös PITUUTENSA puolesta hyvin. Piti korostaa koska niin käärkkäästi puutuit![]()
Jos käsitit että puutuin kärkkäästi, olen pahoillani, sillä se ei ollut tarkoitukseni. Korjasin vain väärinkäsityksen.
Täältä olen tosin lukenut kettuilua aiheesta miksi 5-vuotiaan pitää istua kärryssä, sen ikäisenhän pitäisi jo polkea pitkiäkin matkoja. Meillä ei kyllä esikoinen polkenut eikä keskimmäinenkään varmasti polje vielä ensi kesänä, kun täyttää 5. Mutta kärryn kanssa on kiva käydä puistossa ja kaupassakin kesällä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja .:Kysyn tässä samalla että onko kärry naiselle raskas vetää, varsinkin jos on vaihtteeton pyörä ? Kyytiin olisi menossa yksi 3 v ja satunnaiset kauppaostokset.