O
ostaako vai ei
Vieras
Mietin, kannattaisiko ostaa 4,5 v tytölle joululahjaksi Rölli tietokone. Kertokaahan hyviä ja huonoja puolia.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Ninniliina:mun ainut kokemus oli kaverin luona, että se piti koko ajan jotian piipitystä, vaik ei kukaan käyttäny...
Poika sai muumiläppärin nyt synttärilahjaks (4v) ja on tykänny - kirjottelee innolla niitä sanoja![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Onnenkantamoinen:Mun mielestä siinä pitäis kyllä osata lukea.. Kyllä meillä on se käytössä ollut, mutta jotenki vaikee ehkä :/
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Olen kuullut, että Muumi-kone sopisi pienemmille ja Rölli isommille. Pitääkö paikkansa? Ärsyttävät äänet kyllä pistävät miettimään hankintaa kaksi kertaa.
Alkuperäinen kirjoittaja Ninniliina:Alkuperäinen kirjoittaja Onnenkantamoinen:Mun mielestä siinä pitäis kyllä osata lukea.. Kyllä meillä on se käytössä ollut, mutta jotenki vaikee ehkä :/
muumiläppärissä ei ainakaan tarvi. Täytyy olla kiinnostunu kirjaimista ja tunnistaa joitakin - siit pääsee sit etiäpäin.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Ninniliina:Alkuperäinen kirjoittaja Onnenkantamoinen:Mun mielestä siinä pitäis kyllä osata lukea.. Kyllä meillä on se käytössä ollut, mutta jotenki vaikee ehkä :/
muumiläppärissä ei ainakaan tarvi. Täytyy olla kiinnostunu kirjaimista ja tunnistaa joitakin - siit pääsee sit etiäpäin.
Kyllä pitää osata lukea että tiedät laittaa puuttuvan kirjaimen sanaan, tai olla hyvä arvaamaan.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:http://www.hongkong.fi/kuvastoselain?id=14722607
sivu 16