Kokemuksia silikonirinnoista?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tissi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Tissi

Vieras
Olen lukenut paljon silikonirinnoista ja niiden haitoista jne...
Mutta onko täällä ketään jolla olisi oikeasti kokemuksia silikonirinnoista?
Onko se turvallista ja kannattaako ottaa silikonit?
En puhu mistään DD kupeista nyt, vaan olen ottamassa B kuppia toiseen rintaan joka ei ole kehittynyt kunnolla.

tungen samaan ketjuun.... miksi ei voida ottaa rasvaa reisistä ja laittaa rintoihin. itselle haluaisin vähän isommat rinnat kun roikkuvat A tissit jäi kun laihdutinn, mutta en halua silikonia.

Alkuperäinen kirjoittaja Tissi:
En puhu mistään DD kupeista nyt, vaan olen ottamassa B kuppia toiseen rintaan joka ei ole kehittynyt kunnolla.

Jos sinulla on selkeä kokoero, niin saat kunnallisen kautta operaation. Minulla on ollut silikonit (b kuppi) jo 8 vuotta ja ihan tyytyväinen olen. Suosittelen.

Minäkin sain vihdoin mieheltä siunauksen tissien kohennukseen :D Vähän täytettä ja ryhdistys kun kolmekymppiä tulee täyteen..
Eli kokemuksia kuulen myös mielelläni!

Alkuperäinen kirjoittaja Keddu:
Minäkin sain vihdoin mieheltä siunauksen tissien kohennukseen :D Vähän täytettä ja ryhdistys kun kolmekymppiä tulee täyteen..
Eli kokemuksia kuulen myös mielelläni!

Mä meinaan kanssa käydä korjuuttamassa tissini kun lapsiluku on täynnä. Mulla saattaa pelkkä kohotus riittää kun täytettä on sen verran omasta takaa, mutta muakin tämä aihe kiinnostaa.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Tissi:

Jos sinulla on selkeä kokoero, niin saat kunnallisen kautta operaation. Minulla on ollut silikonit (b kuppi) jo 8 vuotta ja ihan tyytyväinen olen. Suosittelen.

Oletko joutunut käymään useasti korjausleukkauksessa? Onko ollut kapseloitumista?

Alkuperäinen kirjoittaja ..:
onko itsensä leikkeleminen oikeasti näin yleistä :o

ymmärrän täysin ap:n tilanteessa koska kokoerosta voi olla oikeasti haittaa..

joo itse haluaisin isommat rinnat, laihtuneiden atissien tilalle, mutta silikonia en haluaisi. rasvaimuun menisin, mutta se ei kuulemma poista selluliittiä, ja reisistä tulee rasvaimussa epätasaiset jos selluliittiä, eli se saa jäädä. muuten menisin.

Minua kiinnostaa kanssa! Laatukirurgialla ei edes maksaisi kovin paljoa. Minulla ei tosin ihan vielä ajankohtaista, koska haaveilen vielä yhdestä lapsesta. Mieheltäkin on jo siunaus olemassa :)