T
todella väsynyt
Vieras
Onks kellään kokemuksia motifene dual lääkkeestä? Mulle määrättiin sitä polvikipuihin. Oon syöny sitä tiistaista lähtien 1 tabletti kahesti päivässä. Sen tuoteselosteessa lukee että ota heti yhteys lääkäriin jos tulee seuraavia oireita: Influenssaa muistuttavat oireet, voimakas väsymys... Mä oon niin väsynyt että voisin nukkua vaikka viikon putkeen. Nukuin eilen päivällä 4-5tuntia, yöllä klo 23-8.30 ja tänään ku tulin aamulenkiltä koirankaa ni mentii jossain vaiheessa taas nukkumaan ja nukuttiin kolmeen asti, eli taas jotain 4tuntia. Ihan outoo olla näin väsynyt. Taas väsyttää niin paljon että olis vaan kiva kaatua sänkyyn, mut pitää nyt koira ainakii eka ulkona käyttää. Ja flunssan oireista: Ääni menee vähän väliä käheeks ja tärisin äskenkii 2 peiton alla kylmyyden takia vaikka oli hirveesti vaatetta päällä...
Meneeköhän tää väsymys ym ohi kuinka nopeesti jos lopetan ton syömisen? Eipä toi oo kipuihinkaan auttanut, joten turha..? Vai miten pian sen pitäs vaikuttaa? Varmaan ihan muutamassa päivässä ku sitä saa kuitenkii syyä vaan 2viikkoa maksimissaan. Luin kyllä jostain että jotkut on syöneet useita vuosiakin.
Meneeköhän tää väsymys ym ohi kuinka nopeesti jos lopetan ton syömisen? Eipä toi oo kipuihinkaan auttanut, joten turha..? Vai miten pian sen pitäs vaikuttaa? Varmaan ihan muutamassa päivässä ku sitä saa kuitenkii syyä vaan 2viikkoa maksimissaan. Luin kyllä jostain että jotkut on syöneet useita vuosiakin.