Kokemuksia tästä pesukoneesta? (sis.linkin)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mitze
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Meillä on 8 kilon rummulla, enkä voi todellakaan suositella!! :( Aivan surkea kone, joka hajottaa vaatteita, jos niitä vaatteita ei laita sinne niin, ettei osu siihen luukkuun. 8 kiloa kuivaa pyykkiä sinne ei voi laittaa, koska ne vaatteet hajoo. Halusin ison koneen, koska porukkaa on meillä paljon. Mä suosittelen Siemensiä, mun tietääkseni ne osuu tuohon teidän budjettiin. Niistä oon kuullu pelkkää hyvää. Aeg oli meillä tätä ennen ja toimi kyllä tosi hyvin! Aeg:n ostaisin itse!

[QUOTE="Vieras";25700190]Meillä on 8 kilon rummulla, enkä voi todellakaan suositella!! :( Aivan surkea kone, joka hajottaa vaatteita, jos niitä vaatteita ei laita sinne niin, ettei osu siihen luukkuun. 8 kiloa kuivaa pyykkiä sinne ei voi laittaa, koska ne vaatteet hajoo. Halusin ison koneen, koska porukkaa on meillä paljon. Mä suosittelen Siemensiä, mun tietääkseni ne osuu tuohon teidän budjettiin. Niistä oon kuullu pelkkää hyvää. Aeg oli meillä tätä ennen ja toimi kyllä tosi hyvin! Aeg:n ostaisin itse![/QUOTE]

Häh? Oikeasti? Meillä on ollut 6 vuotta LG:N pyykinpesukone 8kg:n rummulla ja aivan loistava kone! *koputan puuta* ettei mene heti rikki, on jo sen verran vanha. Mutta mitään vikaa ei ole ollut ja pesee pyykin puhtaaksi. Ja plussaa tosiaan isosta täyttömäärästä.

Valitettavasti!!! :( Meillä on ollut tuo kone nyt kesällä 2 vuotta ja voi kuinka toivoisin, että se menis hajalle, että saisin uuden koneen... On niin ikävä vanhaa, joka toimi oikeesti! Eikä tarvinnu pelätä, että mun vaatteet olis rikki. Ainakin 30 vaatetta on menny hajalle... Viimeinen niitti tuli, kun ihan uudet housut hajos. Nyt odotellaan, että mitä sanotaan maahantuojalta! Huoh...

T: 2

[QUOTE="Vieras";25700198]Sivusta täytettävän pesukoneen ja kuivausrummun voi laittaa päällekkäin. Niin on meilläkin.[/QUOTE]

Meillä oli Lg kovassa käytössä kuusi vuotta, uusittiin nykyaisemmat ohjelmat omaava Miele. Lg jatkaa palveluksiaan yhdessä lapsiperheessa edelleen ongelmitta.

Millainen on sivusta täyettävä kone? Mikä hyöty sivusta täytettävässä on?

[QUOTE="vieras";25700298]Meillä oli Lg kovassa käytössä kuusi vuotta, uusittiin nykyaisemmat ohjelmat omaava Miele. Lg jatkaa palveluksiaan yhdessä lapsiperheessa edelleen ongelmitta.

Millainen on sivusta täyettävä kone? Mikä hyöty sivusta täytettävässä on?[/QUOTE]

Nooo, se luukku on siinä sivussa :) Ja hyötyä on ainakin se, että päälle voi laittaa kuivausrummun, päältätäytettävässä on vähän hankalaa :D

[QUOTE="Maija";25700345]Nooo, se luukku on siinä sivussa :) Ja hyötyä on ainakin se, että päälle voi laittaa kuivausrummun, päältätäytettävässä on vähän hankalaa :D[/QUOTE]

Meillä on ollut luukku kaikissa pesukoneissa edessä, sivusta ei oikein saisikaan sitä auki kun on niin ahtaassa paikassa.

[QUOTE="vieras";25700382]Meillä on ollut luukku kaikissa pesukoneissa edessä, sivusta ei oikein saisikaan sitä auki kun on niin ahtaassa paikassa.[/QUOTE]

Ok. Kaikki muut ymmärsi, sinä et. Halusit vaan sotkea tätä ketjua. Kiitos siitä :)

Ite erehdyttiin tohon LG:n koneeseen kun piti uusi ostaa. Mä NIIIIIIIIIIN rukoilen, että se jo p***ele leviäis ni voisin ostaa uuden. Maailman p*skin kone!!!!! EVER!!!!!!!

Tohon vaatteiden hajoamisen ehkäisemiseen käytän pesupusseja; meillä niitä on n.11kpl. Kaikki vähääkään herkät materiaalit aina pussitan. Senki kans ny elää, mutta noi 'pee-askarannut' ärsyttää!!!! Teen koneelle puhdistuspesun joka ikinen viikko(eli laitan tyhjänä pyöriin 90 ast. ja pyyhin ohjelman jälkeen rätillä kaikki pinnat), että saisin sillä tehtyä puhdasta pyykkiä. Ja kun käyttää AINOASTAAN nestemäistä, täyteaineetonta pyykinpesuainetta, niin se jotenkuten onnistuu...

Jos olis ylimääräistä rahaa, niin ilolla ton räjäyttäisin takapihalla :D

Mulla ei oo kokemusta kuin yhdestä LG:n koneesta, ja oon ollu supertyytyväinen! Ostin tän siis viime kuussa
LG pyykinpesukone - Gigantti
Mut yks mitä EN voi suositella on Ariston Hotpoint, jos yrittävät myydä sulle semmosta Gigantissa niin harkitse tarkkaan. Mulla kävi kaks semmosta tossa kääntymässä ja molemmat oli viallisia! Sitten ostinkin ton LG:n.

Meillä on LG:n pesukone ja olen oikein tyytyväinen ollut. Ei tosin ole ihan tuollainen, varmaankin vanhempaa mallia. Ei mitään vaatteita ole mennyt rikki. Nyt on vaan alkanut pitää hiukka omituista ääntä lingotessa, eli pelkään että on menossa rikki. En nyt tarkkaan muista kuinka vanha on, mutta paljon vuosi kuitenkin jo kertynyt.

Ostimme juuri maanantaina gigantista pensukoneen. Olimme itse katsoneet bosch tai Siemens 400 euron konetta. Myyjä sanoi, että tuon hintaluokan ko. Merkit ovat täysin fiaskoja. Saranatkin ovat muovia. Ostimme sitten hotpoint-ariston sivustatäyt. Koneen 6 kg 399 eur. Aivan loistava!!!!!!!!! Hiljainen, jämäkkä ja mielettömän hyvä pesutulos!!!!!!!

Mulla ei oo kokemusta kuin yhdestä LG:n koneesta, ja oon ollu supertyytyväinen! Ostin tän siis viime kuussa
LG pyykinpesukone - Gigantti
Mut yks mitä EN voi suositella on Ariston Hotpoint, jos yrittävät myydä sulle semmosta Gigantissa niin harkitse tarkkaan. Mulla kävi kaks semmosta tossa kääntymässä ja molemmat oli viallisia! Sitten ostinkin ton LG:n.

meilläkin tämä ja voin suositella ihan jokaiselle. :)
Hiljainen, runsaasti toimintoja valittavissa ja helppo muokata pesuohjelma juuri sellaiseksi kun haluaa. Pikapesua ja uskomattoman pitkä pesuohjelma allergikoille.

Tehokas linkous ja pesutuloksessakaan ei valitettavaa.
Ei meidän kone ainakaan ole mitään reikiä vaatteisiin tehnyt.

Ostimme juuri maanantaina gigantista pensukoneen. Olimme itse katsoneet bosch tai Siemens 400 euron konetta. Myyjä sanoi, että tuon hintaluokan ko. Merkit ovat täysin fiaskoja. Saranatkin ovat muovia. Ostimme sitten hotpoint-ariston sivustatäyt. Koneen 6 kg 399 eur. Aivan loistava!!!!!!!!! Hiljainen, jämäkkä ja mielettömän hyvä pesutulos!!!!!!!

Teillä oli armaan sama myyjä kuin meillä... Yritti väkisin myydä Ariston-konetta, eikä edes kunnolla esitellyt muita. Saavat varmaan jotain provikkaa tuosta merkistä? Meille tuli epäilyksemme, emmekä ostaneet. Ariston on kyllä vanha merkki, mutta sitäö ei moni kyllä enää myy. Ostettiin Siemens ja on ihan mahtava myös!

Mulla on vähän erimallia LG, pesutorni joka kustansi muutama kk sitten 1600€ ja en voi kun suositella. Musta ihan loistava kone, en ainakaan vielä ole huomannut että pesisi huonosti tms.

Suosittelen purkamaan kaupan kun vielä käsittääkseni voitte. Tai ottakaa vielä selvää enemmän tuosta koneesta. En halua pelotella, voi olla myös todella hyvä mutta kannattaa varmistaa asia vielä.

[QUOTE="Maija";25700470]Ok. Kaikki muut ymmärsi, sinä et. Halusit vaan sotkea tätä ketjua. Kiitos siitä :)[/QUOTE]

Ole hyvä !

Ei liene väärin toivoa, että puhutaan asioista oikeilla nimillä. Minulle ei ainkaan tuota vaikeuksia moinen..

Mun vanhemmilani on mielestäni sama kone kuin tuo ap:n linkittämä ja meillä taas tuo jälkimmäinen linkitetty. Ei ole kummallakaan vaatteet hajoilleet ja ollaan oltu tyytyväisiä. Ainoa huono puoli on, että huuhtelee vähän huonosti välillä, mutta siihen auttaa kun valitsee lisähuuhteluita.

Oi, onpas tullut paljon vastauksia. Olin unohtanut koko ketjun :) Näköjään tuon linkittämäni pesukoneenkin hinta on tässä ajassa noussut...

Meillä on siis Ahman kuivausrumpu, leveyttä n.60 ja syvyyttä joku 50 muistaakseni. Voisiko sen asentaa esim tuon lg:n koneen päälle ongelmitta?Tarviiko jonkun välisarjan ja jos tarvii niin mistä ihmeestä niitä saa?Gigantin sivuilta löysin vaan välisarjoja samanmerkkisten koneiden väliin...

Yhteistyössä