Kokemuksia Turun päiväkodeista

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Äiti ja tyttö 1
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

Äiti ja tyttö 1

Vieras
Hei!

Olisikos täällä kellään kokemuksia kokemuksia Turun päiväkodeista (yksityisistä ja kunnallisista) alueella Nummi, Halinen, Räntämäki? Kuulisin mielelläni kommenttejanne.
 
Ok. Kiitos vinkistä. Täytyy käydä tutustumassa. Entäpä Turun kaupungin yksiköt Halisissa ja Räntämäessä? Halisissa oli myös jokin yksityinen, Veitikat-niminen ryhmis. Tietääkö kukaan siitä?
 

Similar threads

Ä
Viestiä
4
Luettu
6K
Aihe vapaa
"äippä80"
Ä
V
Viestiä
3
Luettu
525
Aihe vapaa
vierailija
V
V
Viestiä
0
Luettu
993
Aihe vapaa
vierailija
V

Yhteistyössä