Kokemuksia työharjoittelusta samassa päiväkodissa missä omat lapset ovat!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pulma tämäkin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pulma tämäkin

Vieras
Onko kukaan tehny näin? Mulla on työharjoittelu eessä, ja mietin että kai sitä nyt voi mennä samaan päiväkotiin missä omatkin muksut on?*nolo*
Miten ootte osannu suhtautua niihin tarpeeksi "neutraalisti", siis että ette koko ajan ole vain omia hoitamassa?
Mua tää vähän arveluttaa, että osaanko mä sitte jakaa sitä huomiota tasaisesti muillekki hoidokeille!!

itse en menisi, ellei olisi tosi iso päiväkoti...

Tietenkin jo ei ole lähistöllä muita päiväkoteja, mutta olisi itselle varmaan helpompi jakso, jos ei omat lapset siinä samassa pk:ssa?

Tääl tuppukylässä ei ole kuin 2 päiväkotia, ja työharjoittelujaksoja on kuitenki monia. Voiskohan sitä olla sit vaan siinä eri päiväkodissa koko aikaa....

Alkuperäinen kirjoittaja pulma tämäkin:
Tääl tuppukylässä ei ole kuin 2 päiväkotia, ja työharjoittelujaksoja on kuitenki monia. Voiskohan sitä olla sit vaan siinä eri päiväkodissa koko aikaa....

miten monta jaksoa niitä sitten oikeen on?

Alkuperäinen kirjoittaja pulma tämäkin:
ainakin 2 ( jos oikein muistan........)

joo 2 jaksoa meillä ainakin oli, jos lähihoitajaksi opiskelet (ja siis suuntaat lapsiin)..Oisko toisessa pk:ssa kuitenkin useempi ryhmä, jotta voisit vaihtaa edes ryhmiä?

Monet vakituisetkin työntekijät tekevät töitä samassa pk:ssa, eri ryhmissä vain. Ulkona lapset tietysti joskus huutavat äitiä, mutta eipä siitä kummempaa haittaa ole. Tietysti riippuu lapsn iästä ja siitä, arveletko siitä aiheutuvan hankaluuksia, jos lapsi päivän mittaan näkee sinua, mutta ei saa olla kanssasi/joutuu lähtemään eri paikkaan.

Yhteistyössä