Kokemuksia varhaisultrasta ykstyisellä vk 6+

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Taike80
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Taike80

Jäsen
08.11.2012
34
0
6
Uusimaa
Hellouuuheipsa,. eli ite olen viikolla 5+2, ja nyt ois kova tarve päästä varmistamaan tilanne 6+jotain vaiheilla että siellä ollaan ja ehkä se sydämen lyönnitkin näkis. Ja varmistaa että viikot on oikein.
Kokemusta kun on, että ekassa ultrassa onkin huomattu että olen monta viikkoa pidemmällä.. ' ei tässä enää niskaturvotuksia kattella...'.
Eli kokemuskia varhaisista ultrista, vähän paikkaa uudelta maalta, hintaa,.. hetken aikaa vasta asunut joten aiiivan pihalla täällä kaikesta:D

Ennen 8 viikkoa en menisi. Jos onkin saanut alkunsa myöhemmin, jännität kun mitään ei kunnolla näy, ja seuraavalla viikolla maksat uudestaan nähdäksesi onko mitään tapahtunut. Itse kävin 7+6 viikoilla, oikein hyvin näkyi niin vauvan alku, kuin sykekin :) Itse asun Pirkanmaalla, maksettavaa kelakorvauksen jälkeen jäi n. 160e. Että ei kovin montaa kertaa viittis maksella..

Minä kävin Helsingissä Dextrassa ja taisi maksaa n. 100 euroa, jos oikein muistan. Silloin oli n. 7+3 ja tuulimunaepäilys. Jouduin siis menemään viikon päästä uudestaan, koska tuulimunan voi varmasti nähdä vasta rv 8 jälkeen. Tämä raskaus siis osoittautui tuulimunaksi. Kannattaa siis odottaa rv 8 asti, vaikka kuinka tekisi mieli mennä, että säästyy rahat eikä stressaannu turhaan.

Yhteistyössä