V
vierailija vaimo
Vieras
vähän aikaa sitten, mieheni meni vielä hiljaisemmaksi kuin aiemmin, on siis ollut huumorintajuinen ja elämäniloinen. Nyt syksystä asti ollut töistään todella väsynyt, terveys reistannut ja nyt jouluna hän ei ollut yhtään oma itsensä. katsekin silmissä on jonkun toisen. Pelottaa. Ei siis ole tippaakaan väkivaltainen, en tarkoita sitä, mutta mitä tämä on , sanoo haluavansa olla yksin. Mitä ? olemme olleet onnellisia, väitän että keskimääräistä onnellisempia. Onko tämä masennusta ? Burn out ? Ymmärrän paremmin kuin kukaan kuinka hirveästi hän joutuu tekemään töitä, mutta että väsymyksen ym takia minun pitäisi hänestä luopua, mitä se auttaisi ? Hän kuulemma tahtoisi pois tästä maailmasta. Apua, kuinka suhtaudun tähän, kuinka autan häntä, haluan olla tukena rakkaalleni vaikeassa elämäntilanteessa. Hänen puheensa ovat aivan ihmeellisiä. Yhtäkkiä vaatii että hänen pitää saada olla rauhassa, ei jaksa ketää kuulemma lähellään.
tämä on kamalan raskasta ja olen täysin ymmälläni. Onko kellään kokemusta vastaavanlaisesta ? Mitä tämä on !
tämä on kamalan raskasta ja olen täysin ymmälläni. Onko kellään kokemusta vastaavanlaisesta ? Mitä tämä on !